24-06-2014, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2014, 09:52 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(24-06-2014, 09:14 AM)Tift Kirjutas: Jah, mehed, teeme selle asja ükskõrd selgeks!?! Et kui panna survet ja õli udima nš-10 ning tööd tegema nš-32, siis peaks saama aeglustava ülekande, eks ju? Aga kuidas siis paueriga jääb? Et kui on aeglustav, kaotame pööretes aga võidame jõus? Kas on see nii üks-ühele mõistetav ja võetav? Võtaks ühe pumba, ütleme 48 l/min ja annab 1500 rpm juures
180 bar ning tarvitab sealjuures ca`50 kw. Kui õige paneks ta ühe nš-32-ga paari? Või vastupidi? Ja kuidas selle nš vastupidamisega siis ikkagi on? Vahest ei kannata ta eriti telje külgsurvet ja vajaks vahepukki näiteks?
Teoorias on kõik õige. Kasutegur jääb nii 90 kanti. Kangiseadus toimib ka hüdrostaatilises ülekandes. Seni, kuni töövedelik lõtkude kaudu minema ei silka

Praktikas määrab NŠ vastupidavuse konkreetse isendi valmistamise täpsus. Hea isend kestab, kehva mitte. Nagu ikka vene asjadega


Mis puudutab külgsurve talumist, siis võrrelge lääne auto RV pumba (see on mõeldud taluma rihma tõmmet) ja NŠ võllide toestust ja pilt saab selgeks.
Kui mootorina töötaval pumbal on kesta drenaaž olemas, siis võiks mõnda aega töötada. Mida parem isend õnnestub saada, seda kauem. Aga väidetavalt tekkivat mõnesaja töötunniga säärane kulumine, et võlli juurest hakkab lekkima.
Aksiaalkolbmootoriga seda muret pole
