27-06-2014, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2014, 11:19 AM ja muutjaks oli Daniil.)
vaata alguseks kas düüsid on mõlemas karpas ühesugused - kui 160se düüsiga 1 käib ja teine mitte, siis ei saa viga düüsis olla.
Google räägib, et к37 ei ole vist õige karbuss Dneprile, vist paigaldati seda K750 ja M72le, seega võib selle karbussi kohta ka sealt 1959 aasta raamatust infot otsida.
Kui karpa on siiski k37, siis kontrolli veel, kas segusiiber mitte ei logise selles karpas mis ei tööta korralikult - silindrikujuline siiber kipub kuluma ja siis saab mootor liigset õhku siibri külgede ja karpa korpuse vahelt.
Minu kunagise MT9 karpades к-301 olid düüsid kindlasti üle 200 suurusega, vist 230, aga sellest teadmisest ei pruugi kasu olla teise margi karburaatoriga.
Google räägib, et к37 ei ole vist õige karbuss Dneprile, vist paigaldati seda K750 ja M72le, seega võib selle karbussi kohta ka sealt 1959 aasta raamatust infot otsida.
Kui karpa on siiski k37, siis kontrolli veel, kas segusiiber mitte ei logise selles karpas mis ei tööta korralikult - silindrikujuline siiber kipub kuluma ja siis saab mootor liigset õhku siibri külgede ja karpa korpuse vahelt.
Minu kunagise MT9 karpades к-301 olid düüsid kindlasti üle 200 suurusega, vist 230, aga sellest teadmisest ei pruugi kasu olla teise margi karburaatoriga.