29-06-2014, 14:43 PM
(29-06-2014, 14:32 PM)MAZ Kirjutas: Paistab,et kõvasti on tehtud igasugu ringi ehitusi. Traktori magneeto on krossi aparaadi puhul kindlasti parem, kui originaal süütesüsteem.Miinus on see,et kuidas sa siis selle masina seisma jätad? Kusagilt peaks siis saama ka magneetot lühistada? Juhul kui magneetol pole eraldi kohta,kust sõrmega saad selle ära lühistada.Hetkel on mingid vanematüübi karpad ja kui sellega räme kiiresti gaasi väänata sureb ise välja...või kisun piibu(d) maha..trosside pikkuse ja liikumisega mingit jama pole...Ise kaldun arvama, et need karpad vapsee ei sobi sinna...Igatahes avastasin, et kui toorest all hoida, siis toimib teine silinder kah... proovisin 200 düüsiga, aga erilist muutust ei täheldanud. Kontrollisin teise karpa düüsi ja see oli ka suuruses 160. Oleksin tänulik kui keegi annaks oma dnperi pealt toimivad karpad katsetuseks tartu kandis( ei kavatse neid liistu lasta). Aga noh kui neid varguse teemasid sirvida, siis ega ma ise ka ei julgeks laenata kellegile, niiet jääb üle vaid ostuvõimalus... Sumps on jah paras porno ja kas polnud emmilistel mingi värk nende sumpside täpse pikkuse ja gaaside vooluga (võibolla ka mingi vastu rõhuga vms). Oleksin nagu kuulnud kuskilt sellist juttu, niiet ärge siis kohe vihaskes saage ja miinuseid pritsige kui valejuttu ajan
Summuti süsteem on jube algeline ehk pläriseb hirmsasti aga see on ka kõik. Selline väljalaske süsteem pigem lühendab kui pikendab mootri eluiga.
Enne kui hakkad karburaatoreid lammutama, kontrolli kas tross ja gaasi keeramise rull töötavad ikka ilusti? Need tasuks ära õlitada ja korralikult. Võib olla on trosside pikkuses mingi kala võib olla poob kinni kusagilt trossi kõrist.See on kõige lihtsam ja kergem sul ennem ära teha kui alustad mõne hullema osa lahti võtmisega.
