03-07-2014, 10:34 AM
Kui üks pihusti ei tööta,ju siis on vaga. Väga lihtne on ka uus pihusti kinni ajada.....mootori ja küttepumba ümbrus peaks puhas olema,torud tuleb suruõhuga läbi puhuda,ka kõik muu millele näpud külge jäävad.... Mis puudutab pihustiotsi siis ajasin omale taga nelja auguga varianti....vist oli peal markeering 029,kui nüüd õieti mäletan ja neid enam poest ei saanud. Suure otsimise peale leidsin mõned oma pööningult.. Tahtsin kõik ühte marki panna,igaks juhuks.
Süütenurka tuleb kontrollida iga kord,kui pump remondimehe juures käib,sest kõik muutub peale remonti....kuid mitte alati muidugi.
Pihusteid saab alati reguleerida....ega need kartulid pole,et mädanema lähevad....
Nookuri ja selle varda jamad siis on olnud sellest,et kas on keegi mootori remonti tehes jätnud nookuri poldist maha keeramata. Seda peab iga kord enne kokkupanekut maha keerama,sest pikkused muutuvad peale uute klappide,tihendi jne, paigaldamist. Kui keerata kaan vana reguleeringuga kokku,pole miski ime,et midagi puru või kõveraks läheb. Varda võib uuesti õigeks lüüa ja tagasi pista,kui just sirget asemele pole panna.
Huvitav oleks teada,mis markeeringuga muidu peaksid olema pihustiotsad Jumzile.
Jõudu!
Süütenurka tuleb kontrollida iga kord,kui pump remondimehe juures käib,sest kõik muutub peale remonti....kuid mitte alati muidugi.
Pihusteid saab alati reguleerida....ega need kartulid pole,et mädanema lähevad....
Nookuri ja selle varda jamad siis on olnud sellest,et kas on keegi mootori remonti tehes jätnud nookuri poldist maha keeramata. Seda peab iga kord enne kokkupanekut maha keerama,sest pikkused muutuvad peale uute klappide,tihendi jne, paigaldamist. Kui keerata kaan vana reguleeringuga kokku,pole miski ime,et midagi puru või kõveraks läheb. Varda võib uuesti õigeks lüüa ja tagasi pista,kui just sirget asemele pole panna.
Huvitav oleks teada,mis markeeringuga muidu peaksid olema pihustiotsad Jumzile.
Jõudu!