03-07-2014, 13:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2014, 14:09 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Jumzil ongi sisu D50 oma: hülss, kolb, sõrm, rõngad, klapid. Muuseas ka pidurikettad on MTZ 50`lt.
Pikk pihusti eeldaks kolvisisest põlemiskambrit, nagu D240`l. Aga ometi on kolvipõhi sile, ju siis peab nii olema. Uue pronkstopsi panekul tuleks plokikaanes ka topsialune otspind näiteks drell+puupulk+käiapuru`ga üle käia, et veetihe saaks. Vana topsi väljasaamiseks olen sellesse keerme lõiganud, siis samasuguse keermega löökvasara kokku keevitanud ja välja kolksutanud. Kui kaas kuuma pole saanud, siis võib ka niisama urgitsedes kätte saada. Topsi detailinumber on D65-1003114 ja ülemine kummirõngas D65-1003116(või kummirõngaste hunnikust vali selline, mis soones üle paistaks millimeetrijagu. ja sisselükates tee määrdega kokku). Ostes pihustiotsa karbil peab olema 11.1112110-A. Pole ju mõtet tervet pihustit uut osta- pihustistendi ikka tead mõnel mehel olema.
Pikk pihusti eeldaks kolvisisest põlemiskambrit, nagu D240`l. Aga ometi on kolvipõhi sile, ju siis peab nii olema. Uue pronkstopsi panekul tuleks plokikaanes ka topsialune otspind näiteks drell+puupulk+käiapuru`ga üle käia, et veetihe saaks. Vana topsi väljasaamiseks olen sellesse keerme lõiganud, siis samasuguse keermega löökvasara kokku keevitanud ja välja kolksutanud. Kui kaas kuuma pole saanud, siis võib ka niisama urgitsedes kätte saada. Topsi detailinumber on D65-1003114 ja ülemine kummirõngas D65-1003116(või kummirõngaste hunnikust vali selline, mis soones üle paistaks millimeetrijagu. ja sisselükates tee määrdega kokku). Ostes pihustiotsa karbil peab olema 11.1112110-A. Pole ju mõtet tervet pihustit uut osta- pihustistendi ikka tead mõnel mehel olema.