03-07-2014, 20:08 PM
(03-07-2014, 15:49 PM)Wiki432 Kirjutas: Ka UAZ-i generaatoritel (nendel, millel kasutatakse välist regulaatorit) on üks hari massis. Edasise jaoks on aga algandmeid vähe. Sain aru, et lisaks + klemmile on veel kolm klemmi. Tarvis oleks teada, kuhu nad viivad, või milleks neid tarvis. Järsku viiks guugeldamine margi järgi mingi generaatori siseskeemini.
Ja lihtsalt niisama, üleüldse - milleks seda tarvis on? Kas UAZ-i oma ei oleks edasi sobinud?
aretan diislit peale ja seal geneka küljes käib vaakumpump millest ei tahaks loobuda. kui ma õieti UAZ skeemist aru sain tuleb harjadele üks täis laksus "+" ja teine läbi regulaatori. ma saan geneka laadima küll kui sellele klemmile kus on ainult hari taga panen täis laksus "+" aga siis ta jookseb lakke s.t. pinge kasvab üle lubatu. kas üldse vene regulaatorist tuleva pingega Toyota genekat tüürida saab?