03-07-2014, 23:37 PM
Neid vastuseid lugedes jääb mulje, et peale ühe vastaja pole kellelgi õrna aimugi milleks ja kuidas generaatori pinge reguleerimine toimib.
Antud juhul, kui sel autol on olemas pingeregulaator, siis selle ш klemm läheb harjaga ühendatud klemmile ja teine hari on massiga ühendatud.
Et aku seisva mootoriga ei tühjeneks läbi ergutusmähise pingestatakse pingeregulaatori п klemm koos süütega.
Siis on sinna vaja ühendada alaldi otsaga jäme + juhe, mis käib läbi ampermeetri ja asi toimib, kui komponendid on korras.
Mähiste keskpunktiga ilmselt pole seal midagi peale hakata ja selle tunneb ära poole väiksema pinge järgi ja seal on vahelduvvool.
Kasutataskse tahhomeetri signaalina suht laialt vanemal tehnikal.
Kaasaegsemad generaatorid, mis omavad sisseehitatud pingeregulaatorit (Bosch)omavad samuti kahte klemmi, mida on otseselt vaja et asi toimiks.
+ on jämedam klemm ja kontrolllambi ots on peenem.
Sinna kontrolllambi otsale käibki ainult pirn mitte ei pea sinna seninägematute võtetega tekitama x suurusega voolusid ja pingeid.
Läbi selle pirni tuleb algergutus ja edasi toidab ergutusmaähist juba 3 dioodist koosnev lisaalaldi ja kuna selle alaldi klemmile tekib samuti generaatori pinge, siis lamp kustub ja generaator muutub isemajandavaks.
Pirn on selles ahelas peale laadimise näitamise ka voolupiirajaks ergutusmähises seisva mootori puhul vältides selle kuumenemist.
Eripäradest niipalju, et kui laadimise lamp läbi põleb generaator ei ergutu ja laadimist ei ole.
Lisaks võib olla ka mähiste keskpunkt eespool toodud otstarbel mille tähis on W ja asub teistest eraldi.
Antud juhul, kui sel autol on olemas pingeregulaator, siis selle ш klemm läheb harjaga ühendatud klemmile ja teine hari on massiga ühendatud.
Et aku seisva mootoriga ei tühjeneks läbi ergutusmähise pingestatakse pingeregulaatori п klemm koos süütega.
Siis on sinna vaja ühendada alaldi otsaga jäme + juhe, mis käib läbi ampermeetri ja asi toimib, kui komponendid on korras.
Mähiste keskpunktiga ilmselt pole seal midagi peale hakata ja selle tunneb ära poole väiksema pinge järgi ja seal on vahelduvvool.
Kasutataskse tahhomeetri signaalina suht laialt vanemal tehnikal.
Kaasaegsemad generaatorid, mis omavad sisseehitatud pingeregulaatorit (Bosch)omavad samuti kahte klemmi, mida on otseselt vaja et asi toimiks.
+ on jämedam klemm ja kontrolllambi ots on peenem.
Sinna kontrolllambi otsale käibki ainult pirn mitte ei pea sinna seninägematute võtetega tekitama x suurusega voolusid ja pingeid.
Läbi selle pirni tuleb algergutus ja edasi toidab ergutusmaähist juba 3 dioodist koosnev lisaalaldi ja kuna selle alaldi klemmile tekib samuti generaatori pinge, siis lamp kustub ja generaator muutub isemajandavaks.
Pirn on selles ahelas peale laadimise näitamise ka voolupiirajaks ergutusmähises seisva mootori puhul vältides selle kuumenemist.
Eripäradest niipalju, et kui laadimise lamp läbi põleb generaator ei ergutu ja laadimist ei ole.
Lisaks võib olla ka mähiste keskpunkt eespool toodud otstarbel mille tähis on W ja asub teistest eraldi.