millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)?
#8

Olukord siis:
* kõik pihustid on reguleeritud 175 bar
Milleks survet kõrgeks ajada, ega sellest paremini käima ei hakka. 160-170 vahele jääv on ok, 175 käib hädapärast kah kuid kehvema pumbaga hakkab üleliigne 5-10 bar tugevalt mõju avaldama.
* kõik silindrid 18 bar kompressioon
Asi seegi, tuksuvad ka lahjemad
* parandusest tulnud pump
võib olla kehvemas seisus kui eelmine(ei pruugi nii olla muidugi)
* osad pihustid on 4 auguga, osa 5 auguga MTZ omad
Orginaalis peaks tõesti 4 auguga olema kuid MTZ kolbide puhul prooviks ise samuti 5auguga mtz-i omi.
* pumba nurk ei pruugi täpselt paigas olla
Suure tõenöosusega ei olegi...
* MTZ kolvi põlemiskamber on sügav "auk" aga originaalil oli lame kauss - põlemiskambri ruumala muutus??
Mitte oluliselt, mootori tööd ei mõjuta see mitte vähimalgi määral selliste madalate pöörete juures...
* plokikaas on D65 originaal, parandusest, uued klapid
Uued klapid mis on sooveldamata? Enne plokikaane pealepanekut klappide pidavust kontrollistite?

Sümptomid:
* käima läheb ilusti
Asi seegi
* pöördesse ei lähe nii kiiresti nagu varem - ilmselt nurk paigast ära
Mitte imselt, vaid kohe kindlasti...
* gaasi andes "must lont"
Klappide ajastus vale või pump jube paigast ära...
* tühikäigul sinine suits
küte ei põle väid vindub nagu märg hein peale vihma...
* suurematel pööretel hoides on vähem sinist suitsu, musta ei ole
Kõrgemate pööretega põletab iga mootor kasvõi briketti
* ei tööta JUMZile omaselt "pehmelt", MTZile omane mootorimüra "lagin"
*!! kui ühest pihustist toru lahti keerata, siis hääl ei muutu. Pihustit mujale tõstetud ja just selle pihusti probleem, mitte pumba
Kui ise pole sodi sisse ajanud siis mine anna stendi mehele pikku piilumist... Wink
* vigase pihtusti kohal nookur 1x katki läinud, nukkvõlli varras kõver. Teine kord klaveri jala juurest murdunud.
Õli ikka jõub üles klaverile või on kanalid umbes, klapid said ju uued mistõttu võiks arvata et see anomaalia rohkem ei kordu...
* vigane pihusti pihustab ilusti kui välja võtta ja ühendada "õues" pumba külge. Töötavate pihustiga vahet ei tee pihustamisel
Surve all ei pruugi töötada...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta


Sõnumeid selles teemas
millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: v6ll - 03-07-2014, 01:29 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: viplala - 03-07-2014, 02:03 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: v6ll - 03-07-2014, 10:04 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: raivo45 - 03-07-2014, 03:42 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: Talupoeg taluja - 03-07-2014, 10:34 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: v6sa - 03-07-2014, 11:09 AM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: pen.skar - 03-07-2014, 13:44 PM
RE: millised pihustid JUMZ D65 mootorile (MTZ kolbidega)? - Autor: mlsluik - 05-07-2014, 22:59 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne