09-07-2014, 08:54 AM
(09-07-2014, 01:15 AM)Tift Kirjutas:Saan aru küll mida mõtled,see eeldab aga käändtelje ja esisilla samasuunalisust, aga minul on konks selles, et mootorit ei anna ülespoole tõsta ja käändtelje koht jääb siis raami ja ratta vahele. Esisilla kiige tagumine kinnitus jääb ka ette. Seega on võimalus- panna see silinder sinna diagonaalis.... Üks võimalus oleks panna silinder veel esisillast ettepoole raamiga risti. Seal venib nina ju niikuinii h-pumba ja radika pärast pikemaks. Aga eks ma nuputan veel(07-07-2014, 22:12 PM)maitus Kirjutas: See silinder tahab aga hirmsasti kliirensist allapoole ronidaRoolisilinder EI PEA olema esisilla talaga paraleelselt, on ka ristiasend olemas ja ühe otsa saab kinnitada esiraami küljele. Silindri silmad peaksid omama siis silmlaagrit, mis võimaldavad pisut ka üles-alla liikumist vastavalt esisilla kiigele. Muuseas- vahest siis ei ole tarvis ka silindrit lühendada, rataste pöördeulatust saab piirata piirajatega...- mootori ja silla vahel pole ruumi õieti ollagi...
