09-07-2014, 09:13 AM
Kuna midagi pole vahepeal paremaks muutunud, foorum on ikka vana nimega ja uusi 1-faasiliste mootorite äraarvamismänge pole lisandunud, siis jatkan vanas vaimus.
Karbi ärakaotamise kohalt... Karbi võid ka mootori küljest tõesti elegantselt küünetangidaga ära näpistada, mootoritoiteks vaadata peene 4-soonelise kaabli ja kondekarbi jätta kaabli pistikupoolsesse otsa. Sellega muudadki oma mootori miniatuurseks kergelt kaasaskantavaks kõrgtehnoloogiliseks seadmeks!
Karbis on hetkel 2 mingi x mahtuvusega (2 x 10 või ilmselt 2 x 20 mkF) kondet. Tänapäeval on materjal otsas ja oskused arenenud ning hiinlased on kondensaatorite gabariitide/mahtuvuse suhet tunduvalt vähendanud. Aga ikkagi mingi junn tuleks kuhugi kinnitada, nii et ilmselt eelmine variant oleks parem.
Karbi ärakaotamise kohalt... Karbi võid ka mootori küljest tõesti elegantselt küünetangidaga ära näpistada, mootoritoiteks vaadata peene 4-soonelise kaabli ja kondekarbi jätta kaabli pistikupoolsesse otsa. Sellega muudadki oma mootori miniatuurseks kergelt kaasaskantavaks kõrgtehnoloogiliseks seadmeks!
![Cool Cool](https://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif)
Karbis on hetkel 2 mingi x mahtuvusega (2 x 10 või ilmselt 2 x 20 mkF) kondet. Tänapäeval on materjal otsas ja oskused arenenud ning hiinlased on kondensaatorite gabariitide/mahtuvuse suhet tunduvalt vähendanud. Aga ikkagi mingi junn tuleks kuhugi kinnitada, nii et ilmselt eelmine variant oleks parem.