12-07-2014, 16:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2014, 19:19 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(12-07-2014, 14:22 PM)Gravity Kirjutas: Küll aga võib vale õli valik mõjub diislile kehvasti. Bensiinimootori õliga kõik toimib aga silinder kulub juba 40 töötunniga peegliks ja mootor hakkab õli põletama. Praktiline kogemus olemas kui toodi remonti 2 nädalat vana generaator, mis valmistati müüja poolt ette.
Olen küll kõike kuulnud ja palju näinud kuid et ka bensiini ja diisel mootorite õlid nii erinevad on kuulen küll esimest korda....
Räägime nüüd nii nagu asi reaalsuses välja näeb, enamus mootori õlisid sobivad kasutamiseks nii diisel kui ka bensiini mootorites, see on ka tihtipeale etiketil märgitud. Seda et diisel nö bensuka õliga kahe päevaga otsa lõppeb pole vaja küll nii kõva häälega kuulutada, hakatakse veel hulluks pidama... Üldiselt on õlidele oma teema olemas ja ärme solgime sellega noore tehnikahuvilise teemat nagu kord minu jumzi teemas juba juhtus...
Sandrile soovitaks esialgu odava vene õliga mõnda aega masinat piitsutada, kui kõik rikked on lõpuks eemaldatud ja masin korras siis võib ju paremat kraami sisse suruda... Enda mootori pesin seest küll puhtaks kuid poolsündile castrolile üleminek oli vaevaline, tsentrifuugi düüsid olid pidevalt mingeid tükke täis. Kui sooja mootorit seisma jättes tsentrifuugi kohinat kuulda pole siis võiks korraks sisse piiluda, käib ju teine suht kergelt lahti...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB