14-07-2014, 19:47 PM
(12-07-2014, 12:55 PM)vaa11 Kirjutas: 1. Siduri vedrud millise pingsusega kinni ?
2. Millises asendis käiguvahetus hoob tagasi ?
3. Laagritel ei ole piiravaid rante - mille järgi tean et laager on õiges sügavuses/kauguses?
4. Kuidas vahetada vända simmerid ja saaled mis jäid karteri külge?
5. Karteri poolte vahel ei olnud tihenditoli ainult värv.
Kuidas pean käituma, millega karteri pooled uuesti kokku panna ?
Kena päikest kõigile.
1. Siduri vedrud keera kõik ühe pinge alla ja niipalju et sidur hiljem läbi ei libiseks. Esialgu soovitaks punnid pulga otstega tasa + mõni tiir peale. Siis katsud - jaksad vajutada ja teed ka proovitiiru. Proovitiirust teed järelduse kas OK või keeran vedrusid peale.
Soovitan kasutada märgsiduri jaoks mõeldud õli kastis. Kui kettad läbi siis ei aita pealekeeramine ega ka õige õli.
4. Eeldan et vahetad simmerid ära, siis võta nad mistahes vahenditega välja. Katsu lihtsalt niipalju terveks jätta et markeering oleks loetav. Veelparem on kui ostad simmerlingide komplekti ja vaatad üle kas kõik ikka seal olemas mis vaja ning seejärel kisu vanad kasvõi juppideks.

Saalte kohta ei oskagi midagi kohe öelda. Ei meenugi et neid seal oleks...
5. Puhasta pinnad ja mootorisilikoniga pärast paned kokku. Tahad tihendit panna siis pead reguleerseibe ja muud mudru sättima hakkama.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.