16-07-2014, 06:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2014, 06:17 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Koos rummu ja tagavölliga sai möödud paika kontrollitud ja ka punktid peale lastud.
Siis vötsin alumiiniumist rummu ära ning keevituseks panin tolle omatehtud D=80mm toru. Ja nii ta ühtseks saigi:
Peale keevitust panin kontrolliks (olgugi et muutusi enam teha ei saa) uuesti völli külge ja ... üllataval kombel oli köik 0,5 mm täpsuses, mis on krossi söiduks muidugi liiast, aga ennem keevitust oli erinevus 0,7 mm (millimeeter siia-sinna ei ole ju üldse probleem, kiige puksid kuludes loksuvad völliotsast möötes ka rohkem).
Keevituse tegi tuttav, kes on TIG-ga tööd teinud juba aastast 1986, omal veel nii puhtalt välja ei tuleks.
Edasi ... tugevdused ja siis peaks valmis saama. Kunagi hiljem aretan ketipinguti asemel ketisuunaja.
Siis vötsin alumiiniumist rummu ära ning keevituseks panin tolle omatehtud D=80mm toru. Ja nii ta ühtseks saigi:
Peale keevitust panin kontrolliks (olgugi et muutusi enam teha ei saa) uuesti völli külge ja ... üllataval kombel oli köik 0,5 mm täpsuses, mis on krossi söiduks muidugi liiast, aga ennem keevitust oli erinevus 0,7 mm (millimeeter siia-sinna ei ole ju üldse probleem, kiige puksid kuludes loksuvad völliotsast möötes ka rohkem).
Keevituse tegi tuttav, kes on TIG-ga tööd teinud juba aastast 1986, omal veel nii puhtalt välja ei tuleks.
Edasi ... tugevdused ja siis peaks valmis saama. Kunagi hiljem aretan ketipinguti asemel ketisuunaja.
Arrogance diminishes wisdom !