T-25A 3 1989a. siduri vahetus
#7

Lisaks veel, et siduriketas käib vaid ühte pidi. Uuemad kettad on head kuid vanadest erinevad. Sisemised plekikaelused on aga vana mudeliga samad ja selle järgi saab aru kumb pool käib vastu mootorit.
Olen 1 kord pannud vale pidi ketta sisse siis sai terve töö teist korda uuesti teha. Nüüd juba tean juba mida lahti võttes peab arvestama.

NB2 siduri ketta vahetusega soovitan ka käpad ja käpavõllid ära vahetada.
Käpad osta aga kinasti süsimustad. Need tsingitud läikivad ei pea vastu - kuluvad paari päevaga ära. Käpad kuigi ei pruugi alati oma pessa istuda. Võimalik, et vaja neid õhemaks lihvida. Võllide vahetus jällegi on tingitud vajadusest, et kulunud võllidel on sooned sees ja jällegi hüppav masin.

Siduri käpa polte olen siduriketta vahetusel niimoodi sisse keeranud et nö põhja täispikkuses sisse. ja siis stangliga mõõtnud käpa pealt ja sidurikorvi plaadi vahed täpseks. Suurematel masinatel pannakse isegi korv hooratta külge ja siis käpa pealt mõõdetakse sidurikettani vahemaad.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: Subaru - 21-07-2014, 08:15 AM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: Tehnikamees - 21-07-2014, 09:17 AM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: Subaru - 21-07-2014, 09:41 AM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: hannest - 21-07-2014, 10:23 AM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: Subaru - 21-07-2014, 12:41 PM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: 2715 - 21-07-2014, 13:47 PM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: unimüts - 23-07-2014, 16:25 PM
RE: T-25A 3 1989a. siduri vahetus - Autor: juri73 - 23-07-2014, 17:37 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne