Vanajalgrataste sõit Rapla ümbruses 9 august, kl 11.00
#5

No nii, lõpuks ometi tekkis dialoog! Madalama valulävega mehed ei pea enam vastu ja hakkavad vaikselt läbi põlema!
Väike kommentaar ka ksf! Tomi jutule...
Mina loen seda juttu nii - oi-oi-oi, ai-ai -ai, õiget jalgratast mul ei ole ja olemas olevatki remontida ei mõista, sõita ma ka ei jaksa, ise olen vanemate (ja parema kunstimaitsega) foorumlastega häbematu Sad , aga sõitma tahaks tulla hirmsasti, pliiz - pliiz, võtke mind kampa, ma nii kangesti sooviks osaleda! Toungue

Mida siis teha? Ratas ainult poolenisti roostes? No ei peagi olema korralik täisroostes originaal, aga kui ikkagi uhkus ei luba poolfabrikaadiga esineda, siis aitab käimla lampkastis hoidmine või happeaurudega töötlemine, saab täiesti korrektse, ajastutruu full-rust sõiduriista
http://i39.tinypic.com/34hdjs3.jpg


Miini-, kuuli- või käkipildujad ei ole sugugi kohustuslikud, tuleks lihtsalt lugeda klassikuid
(09-08-2012, 21:22 PM)BALDHUR88 Kirjutas:  Järgmine aasta tulen, koos ratta ja kuulipildujaga.

Piduritest ja ventiilist... kui Sa sõita ei jaksa, siis pole piduritest suurt tolku, tegelikult ei tea ka mina, mis füüsikalis-keemilised protsessid seal tagaratta rummus toimuvad, et ühtepidi tallates tekib kiirenev liikumine ja teistpidi vändates aeglustuv, seda asja tuleks täpsemalt uurida Rolleyes
Ventiili probleemiga olen tuttav, igapäeva sõiduriistal lisan iga päev tagarattasse värskemat lufti juurde, vahel võtan kuivailmasõidu varujalgratta, regulaarselt vahetan ventiilikummi ja tervet ventiili. Ei ole enam head veneaegset ventiilikummi saada, ei ole. Targem on uus siselohv paigaldada.
Ja lõpetuseks ja plakatitüli meenutuseks võtaksin ksf! Tomi lahkelt kampa, mõni mõis, ühtlasi katsuks talle ka sobival hetkel ja tekkival võimalusel tutvustada vanu mõisaga seotud rahvakombeid, näiteks mõisatallis toimunut (omal vitsad ja soolvesi kaasa võtta!)
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne