03-08-2014, 12:15 PM
(03-08-2014, 08:40 AM)v6sa Kirjutas: Ja milline tänapäevane, disainerite loodud ja raamatupidajate heakskiidetud auto seda oleks?
Kusjuures see on väga hea küsimus.
Eks iga tootja on omamoodi lähenenud kokkuhoiule.
Opel Vivaro ja sugulased tunduvad kere poolest justkui roostekindlamad olevat.
Tänaval vaadates isegi kohad, kust värv on viga saanud ei ole rooste läinud.
Roosteta Fordi aga pole juhtunud veel nägema.
2013 aasta autol on niisama ääred ja põhi roostes.
Opeli bussi kokkuhoid avaldub aga mootoris ja käigukastis.
Mootoritel on toitesüsteemiga probleemid ja kast on lihtsalt nõrk.
Kuluvad laagrid, käiguvahetushoobade vahelt satub vesi ja tolm sisse ja nii ta läheb.
Vahetad laagrid ära, paned uue õli sisse ja siis ei toimi sünkronisaatorid enam.
Ühesõnaga võta üks ja viska teist.