03-08-2014, 23:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2014, 09:39 AM ja muutjaks oli 2715.)
Belarusi tahhomeetril on viimane kiirusnumber 55 teatavasti.
Seega kui pöörded jõuavad sinnani ongi see 55 käes ilma vahekastiga tegelemata.
Võistlusolukorras ja turbomootorist need pöörded saada poleks ka mingi probleem.
Kuskilt klipist kus ala tutvustati on meelde jäänud, et ülekandeid ei muudetud või ei võinud muuta.
Pidurit ja rooli ei võinud ka asendada muu masina osadega.
Vanal kabiinil pidi puur sees olema kas kohustuslik või soovituslik ei mäleta.
Kasutatakse korvistet ja mitmepunkti turvavöid reeglina sest muidu ei tuleks sõidust midagi välja.
Esisillaga on aga kahtemoodi.
Jäik sild on justkui kergem ja annab parema juhitavuse aga vedav sild on vedrustatud ja seest tühjaks visatud enamusel.
Paljudel on vedrude käiku lisatud ja toru sisse ehitatud amordid.
Tegu on kahtlemata atraktiivse spordialaga ja kui tekiks meilgi paar entusiasti võiks sellest asjagi saada.
Edit:
Tahhomeetril on 46 km/h ja et saada 55km/h peaks olema 3600 pööret.
Seega kui pöörded jõuavad sinnani ongi see 55 käes ilma vahekastiga tegelemata.
Võistlusolukorras ja turbomootorist need pöörded saada poleks ka mingi probleem.
Kuskilt klipist kus ala tutvustati on meelde jäänud, et ülekandeid ei muudetud või ei võinud muuta.
Pidurit ja rooli ei võinud ka asendada muu masina osadega.
Vanal kabiinil pidi puur sees olema kas kohustuslik või soovituslik ei mäleta.
Kasutatakse korvistet ja mitmepunkti turvavöid reeglina sest muidu ei tuleks sõidust midagi välja.
Esisillaga on aga kahtemoodi.
Jäik sild on justkui kergem ja annab parema juhitavuse aga vedav sild on vedrustatud ja seest tühjaks visatud enamusel.
Paljudel on vedrude käiku lisatud ja toru sisse ehitatud amordid.
Tegu on kahtlemata atraktiivse spordialaga ja kui tekiks meilgi paar entusiasti võiks sellest asjagi saada.
Edit:
Tahhomeetril on 46 km/h ja et saada 55km/h peaks olema 3600 pööret.