06-08-2014, 16:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2014, 16:25 PM ja muutjaks oli vootele.)
Kollektorid nüüd ka tehtud
https://www.dropbox.com/sc/qv8upkypf5g6w...jsb_VOfGxa
https://www.dropbox.com/sc/xwib24wjlf9yk...b4TnAucgHa
https://www.dropbox.com/sc/z5qh94siejplp...3zDsgG0h1a
Ei usu, et see seguklapp nüüd niivõrd segavaks faktoriks osutub, originaalis on see mõeldud tühikäigu tekitamiseks. Võib muidugi juhtuda, et selle mootoriga osutub see lõige liiga suureks ja tühikäik läheb liiga kõrgele. Eks näeb. Alati saab ka uue klapi lõigata.
Mis mulle meeldib, on see, et ma saan mootori töö ajal segu timmida. Ilmselt on muruniitjal see timmitud pigem väga lahjaks, et kütusekulu minimaalseks saada. Tuleb reaalses olukorras, merel see optimaalse kiiruse järgi paika keerata.
Üks tõsine küsimärk on, kuidas bensiin üles saada. Ma näen siin kahte lähenemist, kas kasutada vaakumiga membraanpumpa või siis panna võlli pealt ekstsentrikuga sigulli bensupump kuhugi külje peale.
Membraanpumbale on vaja ilmselt päris tugevaid impulsse, ning nii negatiivset kui positiivset. Karterituulutusest? Sellega tekib oht jälle, et karterisse tekib rõhk ja pressib õli simmerlingi vahelt välja...
Elektrilist pumpa ei taha panna ka, kus ma paadis selle elektri võtan...
https://www.dropbox.com/sc/qv8upkypf5g6w...jsb_VOfGxa
https://www.dropbox.com/sc/xwib24wjlf9yk...b4TnAucgHa
https://www.dropbox.com/sc/z5qh94siejplp...3zDsgG0h1a
Ei usu, et see seguklapp nüüd niivõrd segavaks faktoriks osutub, originaalis on see mõeldud tühikäigu tekitamiseks. Võib muidugi juhtuda, et selle mootoriga osutub see lõige liiga suureks ja tühikäik läheb liiga kõrgele. Eks näeb. Alati saab ka uue klapi lõigata.
Mis mulle meeldib, on see, et ma saan mootori töö ajal segu timmida. Ilmselt on muruniitjal see timmitud pigem väga lahjaks, et kütusekulu minimaalseks saada. Tuleb reaalses olukorras, merel see optimaalse kiiruse järgi paika keerata.
Üks tõsine küsimärk on, kuidas bensiin üles saada. Ma näen siin kahte lähenemist, kas kasutada vaakumiga membraanpumpa või siis panna võlli pealt ekstsentrikuga sigulli bensupump kuhugi külje peale.
Membraanpumbale on vaja ilmselt päris tugevaid impulsse, ning nii negatiivset kui positiivset. Karterituulutusest? Sellega tekib oht jälle, et karterisse tekib rõhk ja pressib õli simmerlingi vahelt välja...
Elektrilist pumpa ei taha panna ka, kus ma paadis selle elektri võtan...