06-08-2014, 21:16 PM
Konkreetse eksemplari suurim viga on selles, et 1990. aasta baasveoka küljes on 1978. aasta novembrini kasutusel olnud nina (suured tuled üleval/väikesed all). Konkreetse mudeliaastaga peaks olema vastupidine lahendus.
Ja ЗИЛ-ММЗ-555 nime all (ehk selle sõiduki ametlik nimetus omaniku veebilehel) oli ta tootmises 1964–76... (või 1964-1981, kui teisi allikaid uskuda).
Kasti järgi otsustades peaks see veok olema ММЗ-555 tootmise lõpuaastatest. Puudu on küll auto paremal küljel olev tagavaratta kinnitus.
Omaniku veebikülge uskudes peaks sellel konkreetsel kalluril olema ka kuuekäiguline manuaalkäigukast, seega küllap on tegu mõne Lihhatšovi tehase eksperimentaalveokiga
ja kogu minu eelnev jutt on sügavalt asjatundmatu.
Aga see selleks. Ma nautisin antud ürituse kontekstis hoopis veokit nimega Gaz-AAA, mis on kordades rariteetsem ja põnevam kui see Zil.
Ja ЗИЛ-ММЗ-555 nime all (ehk selle sõiduki ametlik nimetus omaniku veebilehel) oli ta tootmises 1964–76... (või 1964-1981, kui teisi allikaid uskuda).
Kasti järgi otsustades peaks see veok olema ММЗ-555 tootmise lõpuaastatest. Puudu on küll auto paremal küljel olev tagavaratta kinnitus.
Omaniku veebikülge uskudes peaks sellel konkreetsel kalluril olema ka kuuekäiguline manuaalkäigukast, seega küllap on tegu mõne Lihhatšovi tehase eksperimentaalveokiga

Aga see selleks. Ma nautisin antud ürituse kontekstis hoopis veokit nimega Gaz-AAA, mis on kordades rariteetsem ja põnevam kui see Zil.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!