06-08-2014, 21:31 PM
See,et on vana ZIL-130 tehtud uuemast ZIL 130 on nüüd küll selline asi,mille võiks andeks anda. Ilmselt põrkus, auto omanik sellise probleemi vastu,et neid 1964-1978.a ZIL pole enam eriti võtta. Paljud neist viidi juba 2000.a Kuusakoski kampaaniaga minema. Mäletan isegi kui Elva EPT traataia taga 10.a seisnud vanad ZIL kallurid viidi metalliks.
Teine jama on see,et leiad selle "õige" aastaga kalluri aga siis on järgmine mure, kadunud paberid ja segased omandi suhted. Ühesõnaga mina võtan mütsi maha selle mehe ees,kes ZIL 130 suudab algusest lõpuni kas ise või sõbra abiga korda teha.
GAZ AAA on tõepoolest rariteetne masin aga see pakub huvi vaid kitsale ringile kodanikele. ZIL 130 seondub mälestustes ikkagi suuremale hulgale inimestele.
Teine jama on see,et leiad selle "õige" aastaga kalluri aga siis on järgmine mure, kadunud paberid ja segased omandi suhted. Ühesõnaga mina võtan mütsi maha selle mehe ees,kes ZIL 130 suudab algusest lõpuni kas ise või sõbra abiga korda teha.
GAZ AAA on tõepoolest rariteetne masin aga see pakub huvi vaid kitsale ringile kodanikele. ZIL 130 seondub mälestustes ikkagi suuremale hulgale inimestele.