07-08-2014, 19:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 19:47 PM ja muutjaks oli oovi.)
Näib, et bagid on fookuses igal ajastul, arutelu üle on muidugi hea meel. 
Oma patsiendist alustan natuke algusest. Lammutamine oli üleüldse üks jube töö tingituna väljas seismisest. Ikka selline elu käis, et anna minna. Tagarataste seest tuli välja tigusid ja vihmausse, ühe piduritrumli sees oli herilasepesa, ämblikke oli... no ütleme, et seniavastamata liike leidus kindlasti. Tigude koguarv ületas ka julgelt saja. Suurema osa polte keerasin ka pooleks.
Tugevuse osas spekuleerimise teen herradel natuke lihtsamaks. Siin siis raam nülitud kujul. Tervet aparaati tõstsime kärule neljakesi (seejuures mootor oli maas), kuid roogitud raami sai kõrgustesse üksi tõstes.
![[Pilt: orig_28867263_Pw2C.jpg]](http://static4.album.ee/files/1154/69/orig_28867263_Pw2C.jpg)
![[Pilt: orig_28867261_9vI8.jpg]](http://static4.album.ee/files/1154/69/orig_28867261_9vI8.jpg)
Kui jõudu leian kirjutan edasisest käigust.

Oma patsiendist alustan natuke algusest. Lammutamine oli üleüldse üks jube töö tingituna väljas seismisest. Ikka selline elu käis, et anna minna. Tagarataste seest tuli välja tigusid ja vihmausse, ühe piduritrumli sees oli herilasepesa, ämblikke oli... no ütleme, et seniavastamata liike leidus kindlasti. Tigude koguarv ületas ka julgelt saja. Suurema osa polte keerasin ka pooleks.
Tugevuse osas spekuleerimise teen herradel natuke lihtsamaks. Siin siis raam nülitud kujul. Tervet aparaati tõstsime kärule neljakesi (seejuures mootor oli maas), kuid roogitud raami sai kõrgustesse üksi tõstes.
![[Pilt: orig_28867263_Pw2C.jpg]](http://static4.album.ee/files/1154/69/orig_28867263_Pw2C.jpg)
![[Pilt: orig_28867261_9vI8.jpg]](http://static4.album.ee/files/1154/69/orig_28867261_9vI8.jpg)
Kui jõudu leian kirjutan edasisest käigust.