11-08-2014, 22:33 PM
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et tagasilg on uue laagri ja simmeri saanud ja kogu jooks koos.
Nüüd siis käsil raami tegemine ja vastu mu ootusi on vee veel suurem pähkel kui kõik eelnev
. Kõik asjad jäävad raamile ette. Ühelt poolt genekas.. ok, sellega saan hakkama, aga teisel pool on mõistus otsas.
Käigukasti väljavõte jääb täiega raami ette. No raam annaks ka niipalju allapoole viia kui teha raamile taha silla kinnituse juurde sisselõige ja siis mahuks see väljavõte U -tala sisse ära. Siis aga see jama, et selle väljavõtte külgemonteerimiseks ja vajadusel vahetamiseks ei saa seda sealt kätte, sest on praktiliselt vastu raami. Teine võimalus on jätta raam nii kaugele, et ta sinna vahele ära mahub ja teha raami esimine ots jõnksuga kitsamaks.
Siis veel kõige hullem küsimärk minu jaoks.. Väljalaskekollektorist jooksevad torud otse vastu raami ja täpselt tuletorude taha jääb mootorikinnitus
. Kõik puntis koos.
Kollektorist tuleb välja kaks toru nagu ka pildil näha. Kui see raam natuke allapoole lasta (palju ei saa), siis nagu oleks ruumi need torud üsna järsu nurga all tahapoole keerata.
Kas see, et neid torusid on 2, omab ka mingit tähtsust mootori töös? Kui need kohe üheks toruks viia, mis siis saab ja kas järsk kurv kohe peale kollektorit ka mingit jama tekitab?
Niipalju küsimusi sai kohe, aga häda on suur ja mõistus otsas ja kelle muu kui oma kallite kogenud foorumikaaslaste käest, kes asja algusest saadik näinud on, mul ikka nõu küsida on
.
Oodatud kõik mõtted. fantaasiad ja Jaan Tatika ideed ka
.
Suremalt näeb pilte: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=4
Nüüd siis käsil raami tegemine ja vastu mu ootusi on vee veel suurem pähkel kui kõik eelnev

Käigukasti väljavõte jääb täiega raami ette. No raam annaks ka niipalju allapoole viia kui teha raamile taha silla kinnituse juurde sisselõige ja siis mahuks see väljavõte U -tala sisse ära. Siis aga see jama, et selle väljavõtte külgemonteerimiseks ja vajadusel vahetamiseks ei saa seda sealt kätte, sest on praktiliselt vastu raami. Teine võimalus on jätta raam nii kaugele, et ta sinna vahele ära mahub ja teha raami esimine ots jõnksuga kitsamaks.
Siis veel kõige hullem küsimärk minu jaoks.. Väljalaskekollektorist jooksevad torud otse vastu raami ja täpselt tuletorude taha jääb mootorikinnitus

Kollektorist tuleb välja kaks toru nagu ka pildil näha. Kui see raam natuke allapoole lasta (palju ei saa), siis nagu oleks ruumi need torud üsna järsu nurga all tahapoole keerata.
Kas see, et neid torusid on 2, omab ka mingit tähtsust mootori töös? Kui need kohe üheks toruks viia, mis siis saab ja kas järsk kurv kohe peale kollektorit ka mingit jama tekitab?
Niipalju küsimusi sai kohe, aga häda on suur ja mõistus otsas ja kelle muu kui oma kallite kogenud foorumikaaslaste käest, kes asja algusest saadik näinud on, mul ikka nõu küsida on

Oodatud kõik mõtted. fantaasiad ja Jaan Tatika ideed ka

Suremalt näeb pilte: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=4