12-08-2014, 01:16 AM
Mingit tüüpi liikuriga kiikujaid eraldi maha tegema ei tasu vast hakata. Silma hakkavaid tsikliste on ilmselt mõnevõrra rohkem ja põhjus on sama raha eest saadud ägevam võimalus ennast näidata.
Tsiklisti silmis on palju hullem kogemus kui kambaga sõites otsustab vastutulevast rekkast liinibuss mööda sõitma hakata.
Või mingi sibul otsustab oma seljakotiga tankivate tsiklistide punti sisse aerutada, sest ta muidu oleks pidanud teispoole tankurit sõitma ja sealjures jääb veel õigust ülegi(selle hetkeni ei teadnud isegi, et niipalju venekeeles ropendada osaka ).
Tartu liiklusest ja ettekeeramisest selline olukord, kus tänav oli igatepidi umbes, kuna oli toimunud õnnetus ja oli tipptund. Olin tsikliga(XRV 750) ja leidsin, et äärekivi on paraja kõrgusega sealt üles ronimiseks. Kuna jalakäijaid oli vähe, popsutasin mööda kõnniteed ummikust mööda. Mingile punasele Passatile(90a.) see aga ei sobinud ja tahtis mulle ette keerata. Märgates manöövri algust jäin seisma. Vaatasin kuidas ta oma rehvi pauguga puru lasi, velje kõveraks sai ja kõhupeale kinni jäi.
Järgmine kogemus täpselt samal tänaval samamoodi ummikus. Mingi must Honda maastur tekitas piisava ruumi ja viipas käega, et mine läbi. Oli heameel küll kohata sellist suhtumist. Tänasin ja sõitsin omateed.
Üldiselt sõidan tsikliga keskmisest eestlasest rohkem(15 000 - 20 000km aastas) ja julgen arvata, et enamus tsiklistidele ette keeravad autod on ülespuhutud lood.
Muidugi on aegu kui peab arvestama sellega, et ei olda harjunud talvotsa tsiklit tänaval nägema. Aga sellega peab arvestama tsiklist ja ei pea koguaeg näitama mida tsikkel suudab.
Nagu varem öeldud jääb nõrgem(tsiklist) alati kaotajaks, siis tuleb sõita suhtumisega, et iga kaasliikleja on potentsiaalne ohu allikas ja jääb palju ohtlike olukordi olematta.
Foorialt minema saamine tsikliga enne autosi ei ole kindlasti probleem. Isegi kui ma sõidan oma naise 29kW vurriga(TV600), siis ei pea pingutama, et autod maha jääks.
Tsiklisti silmis on palju hullem kogemus kui kambaga sõites otsustab vastutulevast rekkast liinibuss mööda sõitma hakata.
Või mingi sibul otsustab oma seljakotiga tankivate tsiklistide punti sisse aerutada, sest ta muidu oleks pidanud teispoole tankurit sõitma ja sealjures jääb veel õigust ülegi(selle hetkeni ei teadnud isegi, et niipalju venekeeles ropendada osaka ).
Tartu liiklusest ja ettekeeramisest selline olukord, kus tänav oli igatepidi umbes, kuna oli toimunud õnnetus ja oli tipptund. Olin tsikliga(XRV 750) ja leidsin, et äärekivi on paraja kõrgusega sealt üles ronimiseks. Kuna jalakäijaid oli vähe, popsutasin mööda kõnniteed ummikust mööda. Mingile punasele Passatile(90a.) see aga ei sobinud ja tahtis mulle ette keerata. Märgates manöövri algust jäin seisma. Vaatasin kuidas ta oma rehvi pauguga puru lasi, velje kõveraks sai ja kõhupeale kinni jäi.
Järgmine kogemus täpselt samal tänaval samamoodi ummikus. Mingi must Honda maastur tekitas piisava ruumi ja viipas käega, et mine läbi. Oli heameel küll kohata sellist suhtumist. Tänasin ja sõitsin omateed.
Üldiselt sõidan tsikliga keskmisest eestlasest rohkem(15 000 - 20 000km aastas) ja julgen arvata, et enamus tsiklistidele ette keeravad autod on ülespuhutud lood.
Muidugi on aegu kui peab arvestama sellega, et ei olda harjunud talvotsa tsiklit tänaval nägema. Aga sellega peab arvestama tsiklist ja ei pea koguaeg näitama mida tsikkel suudab.
Nagu varem öeldud jääb nõrgem(tsiklist) alati kaotajaks, siis tuleb sõita suhtumisega, et iga kaasliikleja on potentsiaalne ohu allikas ja jääb palju ohtlike olukordi olematta.
Foorialt minema saamine tsikliga enne autosi ei ole kindlasti probleem. Isegi kui ma sõidan oma naise 29kW vurriga(TV600), siis ei pea pingutama, et autod maha jääks.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.