12-08-2014, 08:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2014, 08:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-08-2014, 01:16 AM)karvik Kirjutas: ...
julgen arvata, et enamus tsiklistidele ette keeravad autod on ülespuhutud lood.
Muidugi on aegu kui peab arvestama sellega, et ei olda harjunud talvotsa tsiklit tänaval nägema. Aga sellega peab arvestama tsiklist ja ei pea koguaeg näitama mida tsikkel suudab.
Nagu varem öeldud jääb nõrgem(tsiklist) alati kaotajaks, siis tuleb sõita suhtumisega, et iga kaasliikleja on potentsiaalne ohu allikas ja jääb palju ohtlike olukordi olematta.
Foorialt minema saamine tsikliga enne autosi ei ole kindlasti probleem. Isegi kui ma sõidan oma naise 29kW vurriga(TV600), siis ei pea pingutama, et autod maha jääks.
Aamen.

Kusjuures usute või mitte: enamus foori tagant startijaid ei üritagi tsiklimehele järele jõuda, kuigi riistvara seda võimaldaks

Rohkem teistega arvestamist ja jõuame kõik elusana koju.
(11-08-2014, 23:22 PM)Qunts Kirjutas: ....
Kui autod seisavad sõidurea suunas ja kusagilt maa alusest parklast vuhiseb ette mingi maastur, ehk lükkab oma nina välja teiste autode vahelt kohas kus on lubatud 50 KM/H ja mõlemad teeservad on täis pargitud autosid siis saad aru kuidas see võimalik on.
...
Jutupaunik.

Linnamaastur saab jääda varju vaid seisva bussi/veoka/suurema kuubiku varju. Sõiduauto tagant paistab välja, lagedal samuti kaugele.
Tuletame meelde: 50 km/h = 13,89 m/s. Ehk pole see nii ootamatu midagi, kui kangeid tsiklimehi kuulates võiks tunduda.
Kuigi olen nõus, et ummikus teeäärsest parkimiskohast/ristuvalt teelt teiste vahele sissepressimine on sigadus. Seda enam, et minusuguste, ootajaid ühekaupa vahele laskvate juhtide arv on rõõmustavalt tõusma hakanud isegi edgargradis.

Mulle on alati teinud nalja see vastuolu tsiklimehed vs. autojuhid. Tsiklistid panevad kangesti pahaks LS §33 Juhi üldkohustused lõike 2 punkti kaheksa ( 8) enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist peab juht veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid) rikkumist autojuhtide poolt olukorras, kus nemad rikuvad kogu §45 (Sõiduki paiknemine) nõudeid

Ainus mööndus on asulas kõrvutiparkimise lubamine. Ülejäänud mugandused (malekorras sõitmine grupina, seisvate autode vahelt esimeseks imbumine jms) on ikkagi vastastikkuse mõistmise alusel talutavad mööndused.
Asulas kõnniteel sõitmine (eriti otse kõnniteele avanevate majauste korral) on sigadus jalakäijate suhtes. Sellele pole õigustust... Mina küll majauksest tänavale astudes ei eelda, et mõni tsiklijumalus on seekord võtnud heaks kõnniteedpidi oskamatust ajaplaneerimisest tuksikeeratud päevakava päästma asuda.
