22-08-2014, 23:40 PM
Vahel ajavad tööl vanduma need uuemapoolsed, "vaalanäoga" Audid. Esistange kinnituslahendused nimelt. Tüüblid all ja peal on nohu, torxid ei vääri isegi mainimist aga need neetud mutrid.
Isegi mul, nööpnõelajämeduste kätega mehel võtab silme eest vihast mustaks kui läbi lahtise logariotsa pead otsima 10 suuruses tikkpoldi otsas olevaid mutreid käsikaudu, sihid kuskile esitule alla, pikenduste ja pika padruniga ikka. Okei, A4-A5-A6 on üks kummalgi pool, A8-S8l on kolm (!) kummalgi pool. Uuema otsa VAG masinate tagastanged eralduvad alles siis kui tagatuled on küljest rebitud.
Japsidel on kuidagi asi lihtsam. Uuel Outlanderil on kõik tüüblitel, vaid kaks polti hoiab stangenurkasid koos. Lexuse stanged kukuvad ise sülle sisuliselt.
Kuigi otseselt autosid lammutama ei pea siis graafiku sujumise mõttes on vahel tungivalt soovitatav ise laiali lammutada. Mossel-IŽil on lihtne- 4*17 mutter lahti ja asi ants.
Isegi mul, nööpnõelajämeduste kätega mehel võtab silme eest vihast mustaks kui läbi lahtise logariotsa pead otsima 10 suuruses tikkpoldi otsas olevaid mutreid käsikaudu, sihid kuskile esitule alla, pikenduste ja pika padruniga ikka. Okei, A4-A5-A6 on üks kummalgi pool, A8-S8l on kolm (!) kummalgi pool. Uuema otsa VAG masinate tagastanged eralduvad alles siis kui tagatuled on küljest rebitud.
Japsidel on kuidagi asi lihtsam. Uuel Outlanderil on kõik tüüblitel, vaid kaks polti hoiab stangenurkasid koos. Lexuse stanged kukuvad ise sülle sisuliselt.
Kuigi otseselt autosid lammutama ei pea siis graafiku sujumise mõttes on vahel tungivalt soovitatav ise laiali lammutada. Mossel-IŽil on lihtne- 4*17 mutter lahti ja asi ants.