24-08-2014, 21:35 PM
Nii. Palun kontrolli,ega ühe väntvõlli ringi ajal ei ava kaks korda kontakte! Vanasti liikus selliseid praak väntvõlle. Kui selline viga siis päästab ainult kontaktivahe suuremaks panek. Süütenurk tuleb ka eraldi selle asja pärast sättida õigeks. Aga kontaktide sättimist tuleb üsna tihedalt sellise väntvõlli puhul.
Järgmine asi mida soovitan kõigil selle sae omanikel ja samuti teistel,kellel vene mootoritega tuleb tegeleda. Nimelt tuleb kontakti haamri vedru ots mis läheb poldi alla liivapaberiga haljaks ajada! Paljudel juhtudel on selle vedruleht kaetud mingi galvaanilise kattega mis paistab tumedat tooni. Kui see on vale koha peal siis ei anna voolu läbi. Võite jubida lõpmatuseni,kord käib mootor ja kord ei käi.
Järgmine asi mida soovitan kõigil selle sae omanikel ja samuti teistel,kellel vene mootoritega tuleb tegeleda. Nimelt tuleb kontakti haamri vedru ots mis läheb poldi alla liivapaberiga haljaks ajada! Paljudel juhtudel on selle vedruleht kaetud mingi galvaanilise kattega mis paistab tumedat tooni. Kui see on vale koha peal siis ei anna voolu läbi. Võite jubida lõpmatuseni,kord käib mootor ja kord ei käi.