27-08-2014, 16:57 PM
(27-08-2014, 15:30 PM)v6sa Kirjutas: Esiteks on tiisel niru ja kinnitub poltidega ning teiseks on laadimiskõrgus korralik. Plussideks platvorm, mida võib laadida igast suunast ja pidurid.
Sestap ma kirjutasingi, et päris tõsise haagise nimetust välja ei anna. Kuid lisaks Sinu viidatud plussile on kolmaski: eurolegaalsus ja registreeritus. Tiisel on vast kõige lihtsam asi ringi vahetada ja/või lihtsalt seespidiselt pisut tugevndada, kuiu peaks karjuv vajadus tekkima. Ja neljas: lehtvedrud. Kõik teised analoogses suuruses piduritega haagised on kas torsioonidel või nii karjuvalt kallimad, et süda läheb pahaks. Mis on odavam, on jälle liiga suure massiga ja ei kipu sobima enamuse autode taha ja/või vajama kood96'te jne. Näiteks see on torsioonidega kasthaagis ja see 1500 kg massiga lehtvedrudel, mõlemad siis odavama otsa omad ja samamoodi PLH'd. 300 rutsi on aga nii suur summa, et selle eest ostad vajalikud talverehvid juurde, lisavarustust jne ja jääb üle ka nelikanttoruks... Sest sisuliselt on na dkõik veel kärud, mitte haard-koor haagised põhurullide veoks risti üle kardulapõllu