02-09-2014, 20:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2014, 20:52 PM ja muutjaks oli Naabrivana.)
Küsimus järgmine. Kuna masin planeerimisel kõigub liiga palju. Esimene ratas on kõrgel ja see annab päris suure kõikumis võimaluse - https://www.google.ee/search?q=DT-75&cli...B789%3B592
Alusvankri rattad on oluliset all pool.
Kuid sel pildil tundub, et lint on 1 lüli võrra lühemaks tehtud ja esimene ratas on toodud alla poole - selline asi peaks vähendama ka masina kõikumist planeerimisel. https://www.google.ee/search?q=DT-75&cli...B789%3B592
On see variant loogiline, et kui linti lühendada 1 lüli võrra, siis esimene ratas tuleb allapoole ja tänu sellel väheneb kõikumine ja seega paraneb planeerimise tulemus?
Milline näeb välja lindi pingutamiseks vajaminev võti? On kellelgi see ülearu?
Alusvankri rattad on oluliset all pool.
Kuid sel pildil tundub, et lint on 1 lüli võrra lühemaks tehtud ja esimene ratas on toodud alla poole - selline asi peaks vähendama ka masina kõikumist planeerimisel. https://www.google.ee/search?q=DT-75&cli...B789%3B592
On see variant loogiline, et kui linti lühendada 1 lüli võrra, siis esimene ratas tuleb allapoole ja tänu sellel väheneb kõikumine ja seega paraneb planeerimise tulemus?
Milline näeb välja lindi pingutamiseks vajaminev võti? On kellelgi see ülearu?
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.