03-09-2014, 22:56 PM
te võite siin massiliselt igasugu näiteid ja "näiteid" tuua ja omavahel vaielda. aga tegelikult on asi nii, et autosid ehitavad tänapäeval ökonomistid. auto peab kestma garantiiaja ja sellest edasi peab ta lagunema, et juppide müügist kasum kätte saada.
margi imago on ka muidugi valemis muutujana sees. kui mark käib usinalt alla ja müük räigelt väheneb, siis tehakse midagi uut, kus natukene saavad insenerid ka sõna ja ökonomistid tõmbavad tagasi. keegi ikka ostab mõne ja kui rahul on, siis kiidavad ja no niimoodi imago jälle kerkib ja siis lastakse insenerid uuesti lahti.
uue ostmine on mõistlik, kuna ette teada oleva summa eest oled peavaludest vaba.
kui naabri arvamus ei loe, siis veelgi mõistlikum on ökonomistide eelse aja kvaliteetmasin, kus elektrit-elektroonikat võimalikult vähe. selle saad suht kindlalt sõitvana ka lastele pärandada.
margi imago on ka muidugi valemis muutujana sees. kui mark käib usinalt alla ja müük räigelt väheneb, siis tehakse midagi uut, kus natukene saavad insenerid ka sõna ja ökonomistid tõmbavad tagasi. keegi ikka ostab mõne ja kui rahul on, siis kiidavad ja no niimoodi imago jälle kerkib ja siis lastakse insenerid uuesti lahti.
uue ostmine on mõistlik, kuna ette teada oleva summa eest oled peavaludest vaba.
kui naabri arvamus ei loe, siis veelgi mõistlikum on ökonomistide eelse aja kvaliteetmasin, kus elektrit-elektroonikat võimalikult vähe. selle saad suht kindlalt sõitvana ka lastele pärandada.