04-09-2014, 22:57 PM
(04-09-2014, 21:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas:
Need on väga üksikud juhused, kui veokas üle 92 läheb GPS-i järgi.
Täna kohtasin üle hulga aja ühte sellist- pisut vanem Volvo eskavaatorit kandva treilaga haakes sõitis Tln-Tartul neljarealisel GPS-i järgi 107 km/h!
Digimeeriku-eelsetel ikka vahest näpitakse piirajaid. Aga suht harva (TÜV ajal peab korras olema ju). Digimeerikuga masinal piiraja eemaldamine on suht lollus, kuna kontrolltsükkel on piisavalt pikk, et tuvastada rikkumine. Kettaga masinal on jällegi kettakontrollil piiraja puudumine lihtsalt tuvastatav, kuna kettale ei tule sirget piiraja joont.
Isiklikult sõitsin ühe Volvoga, millel oli piiraja 94km/h peal (erinevate gps-ide peal korduvalt kontrollitud), spidomeeter näitas ka 94km/h, aga kettale joonistus täpselt 90km/h.
Ülejäänud Euroopa riikides saaks ketastega ka ilma piirajata, kui mingeid kettatrikke teha. Seal on piirkiirus nagunii allpool piirajat ja ebaühtlane kiirusejoon on seega lihtsamini vabandatav. Peaasi, et reaalselt ületades vahele ei jää ja need kettad, millel ülekiirus peal, saaks ära visatud ja "välja vabandatud".