25-02-2004, 15:26 PM
eh, jahh, nostalgia... 
mäletan paari suuremat sorti veoautomudelit, Zil-130 kallur ja kraana. u 30-40cm pikkused. Kabiin oli plastist ja üsna tõetruu (küll heleroheline miskipärast), kast ja kraana nokk olid plekist. Kraana nool oli ka niitide ja väntadega juhitav. Sain selle kalluriga isegi esimese \"autoremondikogemuse\",- kui kast rooste läks, puhastasin ära ja värvisin põrandavärviga üle
Ka see \"väljakaevamiste\" etapp on tuttav. Leidsin millalgi järvepõhjast ühe Belaruss traktori mudeli jäänused ja sellest sai üks huvitavamaid mänguasju tükiks ajaks. See oli miskine plekist tükk, üleskeeratava vedrumootoriga ja vees ligunemisest totaalselt roostes. Muidugi sai mõeldud ka taastamisele, aga varuosi polnud ju kuskilt saada
Ida-Saksast tuli tol ajal kah kohati väga vahvaid mänguautosid. Paar tükki on mul isegi kusagil kolinurgas alles, teleskoopnoolega Kamazi-taoline kraana ja üks kopaga masin(selliseid liikus päris palju, nimi oli neil vist Mammut). Paraku oli mu suurem huvi suunatud kokkupandavatele lennuki- ja laevamudelitele, neid on veel vist ligi 50 tk. järele jäänud.
Sügisesel Kurtna laadal oli üllatavalt palju igatsorti vanu ja päris korralikke mänguautosid/mänguasju müügiks.

mäletan paari suuremat sorti veoautomudelit, Zil-130 kallur ja kraana. u 30-40cm pikkused. Kabiin oli plastist ja üsna tõetruu (küll heleroheline miskipärast), kast ja kraana nokk olid plekist. Kraana nool oli ka niitide ja väntadega juhitav. Sain selle kalluriga isegi esimese \"autoremondikogemuse\",- kui kast rooste läks, puhastasin ära ja värvisin põrandavärviga üle

Ka see \"väljakaevamiste\" etapp on tuttav. Leidsin millalgi järvepõhjast ühe Belaruss traktori mudeli jäänused ja sellest sai üks huvitavamaid mänguasju tükiks ajaks. See oli miskine plekist tükk, üleskeeratava vedrumootoriga ja vees ligunemisest totaalselt roostes. Muidugi sai mõeldud ka taastamisele, aga varuosi polnud ju kuskilt saada

Ida-Saksast tuli tol ajal kah kohati väga vahvaid mänguautosid. Paar tükki on mul isegi kusagil kolinurgas alles, teleskoopnoolega Kamazi-taoline kraana ja üks kopaga masin(selliseid liikus päris palju, nimi oli neil vist Mammut). Paraku oli mu suurem huvi suunatud kokkupandavatele lennuki- ja laevamudelitele, neid on veel vist ligi 50 tk. järele jäänud.
Sügisesel Kurtna laadal oli üllatavalt palju igatsorti vanu ja päris korralikke mänguautosid/mänguasju müügiks.