10-09-2014, 13:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2014, 14:12 PM ja muutjaks oli kass.)
Siis peaks uurima, kes suurtest saksa tootjatest võiks selle 1,7 mlj raaminr-ga asja valmistanud olla. Opelile sobiks numbri suurus, ei sobi aga numbrite šrift ja raami tegumood, ka Brennabor ei tundu sobivat, mis edasi? Ega neid üle miljoni nr-tega tootjaid ülearu palju ennesõja Saksamaal ei olnud, ilmselt veel Excelsiori võiks kontrollida, rohkem praegu pähe ei tulegi...
Silt on olnud ees ilmselt messingist kruvide/poldikestega, mitte neetidega?
Vb keskjooksu tegumood annaks mõne niidi edasi. Ka sellised suured, üle 60 hambaga ketirattad naistekatel tekitavad minus alati kahtlusi ning kõhklusi nende originaalses algses päritolus.
Excelsiori numbri näidis, kahjuks ei ole iseloomulikku nr 7-t
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=36282
Silt on olnud ees ilmselt messingist kruvide/poldikestega, mitte neetidega?
Vb keskjooksu tegumood annaks mõne niidi edasi. Ka sellised suured, üle 60 hambaga ketirattad naistekatel tekitavad minus alati kahtlusi ning kõhklusi nende originaalses algses päritolus.
Excelsiori numbri näidis, kahjuks ei ole iseloomulikku nr 7-t
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=36282