11-09-2014, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2014, 10:06 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Mõni karpa kanalitest võib kinni olla, mistõttu imeb õhu asemel rohkem kütet peale. Üldjuhul aitab see, kui võtad karpa maha, puhastad ära ja lased suruõhuga kõik kanalid ja düüsid läbi. Edasiste jamade vähendamiseks pane mingi väike küttefilter kraani ja karpa vahele. Segu paika ajamiseks võid kasutada infrapuna-termomeetrit, millega saad leegitoru pealt mõõta põlemisgaaside temperatuuri, seda siis kohe silindripea eest.
Võimalusel reguleeri alguses mõlemat silindrit eraldi, st. et võta teisel poole küünlal piip maha ja pane mõne varuküünlaga tühjalt tiksuma. Seda siis selleks, et süütepooli mitte kahjustada. Proovi saada ühe silindriga mootor normaalselt tiksuma. Võrdluseks kasuta seda poolt, mis sul hetkel töötab.
Võimalusel reguleeri alguses mõlemat silindrit eraldi, st. et võta teisel poole küünlal piip maha ja pane mõne varuküünlaga tühjalt tiksuma. Seda siis selleks, et süütepooli mitte kahjustada. Proovi saada ühe silindriga mootor normaalselt tiksuma. Võrdluseks kasuta seda poolt, mis sul hetkel töötab.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.