12-09-2014, 10:06 AM
Siduri tross tuli öige ja suht sähvilt kohale.
Vahetus aga tuli välja, et on ikka nii nagu alati.
Mul tööjuures on alati ajaplaaniliste tööde juures ütlemine: "There's always something ..." (lause löpetamiseks teame ise juurde möelda: "... that f**ks up your planned timetable").
Siduripoolne trossi-kahvli splint oli liialt kövasti siduri kahvli avasse kinni roostetanud. Et seda kätte saada oli vaja juba kahte meest. Üks hoidis haamrit raskuseks kahvli peal ning teine proovis siis auto alt tihvti välja koputada, mille tarbeks oli vaja ebastandartse pikkusega torni, "isevöimenduvat haamrit, kuute sörme millest kolm liigenduksid tagurpidi, jne".
Löpuks sai auto starteriga plankudele aetud esiratastel ning nii sai esiosa körgemale ja haamrile rohkem löögiruumi köhuall. Üks hea köks kümnesse ja liikuma see tihvt hakkas. Uus tross paika juba lihtsalt.
Vana tross teepeal paigatult, oli ju tarvis 500 km veel söita:
Vahetus aga tuli välja, et on ikka nii nagu alati.
Mul tööjuures on alati ajaplaaniliste tööde juures ütlemine: "There's always something ..." (lause löpetamiseks teame ise juurde möelda: "... that f**ks up your planned timetable").
Siduripoolne trossi-kahvli splint oli liialt kövasti siduri kahvli avasse kinni roostetanud. Et seda kätte saada oli vaja juba kahte meest. Üks hoidis haamrit raskuseks kahvli peal ning teine proovis siis auto alt tihvti välja koputada, mille tarbeks oli vaja ebastandartse pikkusega torni, "isevöimenduvat haamrit, kuute sörme millest kolm liigenduksid tagurpidi, jne".
Löpuks sai auto starteriga plankudele aetud esiratastel ning nii sai esiosa körgemale ja haamrile rohkem löögiruumi köhuall. Üks hea köks kümnesse ja liikuma see tihvt hakkas. Uus tross paika juba lihtsalt.
Vana tross teepeal paigatult, oli ju tarvis 500 km veel söita:
Arrogance diminishes wisdom !