12-09-2014, 17:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2014, 17:55 PM ja muutjaks oli raudbetoon.)
Kraav on ilusti vett täis ja koht, mis pidi kuivaks (kuivemaks) saama, on oluliselt kuivem. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis küsimus spetsialistidele.
Kas vene traktorite (JUMZ, T-40, MTZ jms) tagumised veljed on üldjuhul ühte mõõtu? Piltidel näevad nad sarnased välja küll - kaheksa poldiauku, siis neli väikest kandilist auku ja siis veel viis suuremat ümmargust auku. Minu koduümbruse kuivendamist vajav maa ja mets on piisavalt pehme, et tahaks omalegi võimalusel taha topeltrattad panna. suures plaanis tuleb ehk odavam kui enda pidev väljakaevamine/sikutamine/lükkamine.
Mis võiks olla ratta normaalne hind?
Kas vene traktorite (JUMZ, T-40, MTZ jms) tagumised veljed on üldjuhul ühte mõõtu? Piltidel näevad nad sarnased välja küll - kaheksa poldiauku, siis neli väikest kandilist auku ja siis veel viis suuremat ümmargust auku. Minu koduümbruse kuivendamist vajav maa ja mets on piisavalt pehme, et tahaks omalegi võimalusel taha topeltrattad panna. suures plaanis tuleb ehk odavam kui enda pidev väljakaevamine/sikutamine/lükkamine.
Mis võiks olla ratta normaalne hind?
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.