20-09-2014, 19:59 PM
Kuis nüüd võtta aga kõik diiselunimogid on Gazist raskemad tundub kiirel vaatlusel.
Ilmekas näide on juba, et käigukast on raskem kui mootor.
Maastikuomadustega on ka nagu on.
Kõval pinnasel näiteks betoonijäätmed on ronimisvõime ehk pisut parem aga pehmel pinnal ei paraku.
Pehmes kohas pole lukkudest muud kasu kui kaevab kõik rattad sisse lihtsalt.
Nuriseda võiks veel sillakäigu üle, mis on üllatavalt väike Gaziga võrreldes.
Gazil paned tagaratta vundamendiplokile ja rattad on maas.
Unimog ei saanud aga sinna plokile pealegi sest tal raam ei väändu ja plokile pealeminekul tõstab terve silla maast lahti kuid siis kaevab lihtsalt esiratta sisse.
Lisaks pole Unimogil tehase poolt normaalset vintsi pandudki.
Pole ajamit kuskilt ette saada.
Ilmekas näide on juba, et käigukast on raskem kui mootor.
Maastikuomadustega on ka nagu on.
Kõval pinnasel näiteks betoonijäätmed on ronimisvõime ehk pisut parem aga pehmel pinnal ei paraku.
Pehmes kohas pole lukkudest muud kasu kui kaevab kõik rattad sisse lihtsalt.
Nuriseda võiks veel sillakäigu üle, mis on üllatavalt väike Gaziga võrreldes.
Gazil paned tagaratta vundamendiplokile ja rattad on maas.
Unimog ei saanud aga sinna plokile pealegi sest tal raam ei väändu ja plokile pealeminekul tõstab terve silla maast lahti kuid siis kaevab lihtsalt esiratta sisse.
Lisaks pole Unimogil tehase poolt normaalset vintsi pandudki.
Pole ajamit kuskilt ette saada.
