22-09-2014, 08:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2014, 08:37 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(22-09-2014, 00:57 AM)jürimees Kirjutas: Hetkel oleks vaja konkreetse mudeli käivitusmootori bensiinipaaki koos kronsteiniga, generaatori kronsteni, kopa pöördstutsereid, tagaklaasi (veel parem, kui terve korralik kabiini tagasein). Melliste vanavara laadal sain jutule müüjaga, kes väitis olevat kodus "kata" käivitusmootori bensiini paagi. Kas see sama, mis MTZ 5-l- ehk keegi teab? Pakkuda võib ka kõike muud antud mudelile sobivat.
Vanarauaplatsil jäi silma üksik kapoti külg, mis peaks kuuluma uuemale JUMZ -le. Võtsin kaasa, ehk kellelgi vaja. Kui ei ole jUMZ-i oma, või ei ole kellelgi vaja, kulub ehk kunagi endale marjaks ära. Mine tea, mis mõtted pähe tulevad.
Käivitusmootori paaki oleks pakkuda vanema jumzi oma, peaks olema sama kinnitusega mis MTZ 5, kuskil on vb isegi MTZ paak olemas. Geneka kronsten peaks samuti jumzi oma sobima, mul on nii D-65 mootoreid kui ka D-48 mootoreid varuks, kõikidel on kinnitused vist küljes, hetkel pole kodumaal, oktoobri alguses saaksin üle vaadata. Kui selleks ajaks miskit leidnud pole siis vaatame minu varud üle. Kapote luugi võid juba kõrvale tõsta, läheb vaja...

Eks muid vidinaid saad ka minukäest, eks arvatavasti pead ise kohale tulemas ja vaatama mida vaja. Aga jõudu tööle ja kindlat kätt masinaga, viskan juba plusspunktid kirja

(22-09-2014, 08:26 AM)saarrand Kirjutas: See uuema JUMZi kapoti külg oleks väga meelepärane detail minu taastatavale masinale. Kui jääb üleliigseks, oleks huviline. Ega samal platsil teist plekki ei vedelenud?
See "uuema jumzi" plekk on see kumer variant... sellest pead enne rulliga üle sõitma

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB