27-09-2014, 08:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2014, 08:51 AM ja muutjaks oli Külahull.)
Mõtted liikusid nii 4-5a tagasi. Eesmärk oli tänavalegaalsuse säilitamine. Kuna Arkis oli vist (ei viitsi enam otsida)nii, et mootori kubaktuur võis erineda 20%, kaal 30% ja võimsus 20%, siis valik kahanes olematuks. On pandud bellarusi mootoreid, kuid maastikuautole 60 midagi kw...? Mootor peab autost üle käima. Maastikul korralik mootor säästaks oluliselt aega ja paljudest kohtadest saaks wheelspeediga üle, kus praegu tuleb vints lahti kerida. See selleks.
Ise kasutan enamasti 66 just maastikul funnimiseks, lumelükkamiseks ja millegi veoks vahel. Aastane läbisõit jääb 1k km alla. Kui oleks diisli pannud Arki nõuete kohase, siis alates ekspertiisist, mis maksis tollel ajal 3000krooni kuni vintsi ümberehituseks hüdro peale, oleks tulnud nüüdses ekvalendis ehk 3-3,5k euri ja seda ise tehes. Arvestades diisli ja bensiini hinna vahet, seda, et legaalselt oleksin saanud palju nõrgema mootori, raskema auto ja muud peavalu kuhjaga, siis loobusin. Juhul kui teemaalgatajal pole plaanis regulaarselt ülevaatuspunkti külastada, siis vaid taevas on piiriks kw koha pealt. Gazi vahekast-sillad peaks kannatama 750nm väänet. Pole kinnitatud info, kuid ühest vene foorumist on nii silma jäänud. Kui keegi omab adekvaatsemat infot, siis palun parandada. Selle võiks mootori valikul arvesse võtta ja selle, et vahekast aeglustile panna, siis kordistab see jõu. Lisaks veel mootori kaalu, mis primaarne.
Sadkoga sõitnud ei ole, kuid kuna kabiin ei ripu esisilla kohal, siis kaalujaotus ehk parem. Lisaks inimlikum sõiduasend. Arvele selle mootoriga liikurit ju ei saa ning tegelikult kahtlustan, et eks sugulus on sinna veokastiga traktori poole rohkem...
Vana teema, kuid ehk ideid leiab, või saab mõnele küsimusele vastuse.. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=13&t=2650
Ise kasutan enamasti 66 just maastikul funnimiseks, lumelükkamiseks ja millegi veoks vahel. Aastane läbisõit jääb 1k km alla. Kui oleks diisli pannud Arki nõuete kohase, siis alates ekspertiisist, mis maksis tollel ajal 3000krooni kuni vintsi ümberehituseks hüdro peale, oleks tulnud nüüdses ekvalendis ehk 3-3,5k euri ja seda ise tehes. Arvestades diisli ja bensiini hinna vahet, seda, et legaalselt oleksin saanud palju nõrgema mootori, raskema auto ja muud peavalu kuhjaga, siis loobusin. Juhul kui teemaalgatajal pole plaanis regulaarselt ülevaatuspunkti külastada, siis vaid taevas on piiriks kw koha pealt. Gazi vahekast-sillad peaks kannatama 750nm väänet. Pole kinnitatud info, kuid ühest vene foorumist on nii silma jäänud. Kui keegi omab adekvaatsemat infot, siis palun parandada. Selle võiks mootori valikul arvesse võtta ja selle, et vahekast aeglustile panna, siis kordistab see jõu. Lisaks veel mootori kaalu, mis primaarne.
Sadkoga sõitnud ei ole, kuid kuna kabiin ei ripu esisilla kohal, siis kaalujaotus ehk parem. Lisaks inimlikum sõiduasend. Arvele selle mootoriga liikurit ju ei saa ning tegelikult kahtlustan, et eks sugulus on sinna veokastiga traktori poole rohkem...
Vana teema, kuid ehk ideid leiab, või saab mõnele küsimusele vastuse.. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=13&t=2650