28-09-2014, 18:14 PM
(28-09-2014, 09:34 AM)Tift Kirjutas:(27-09-2014, 23:00 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(27-09-2014, 22:54 PM)ivar87 Kirjutas: Harkide vahel peab olema kindlasti plastist või kummist ristikujuline puksEi pea.
Sa võid selle ju asendada millegi muuga. Nende kahvlite asemele pane mida iganes, mis sinu arvates oleks vastupidavam. Sinna sobiks näiteks kahe ketirattaga ühendus - kus kaks hammasratast on sama ketijupiga kokku pandud. Mul on üks selline vedelemas, ainult ei tea, kas välisläbimõõt ja sisenuudid sulle sobivad. Kui tahad kuiva ühendust, siis mõni kummimuhv sobiks heaste. Kasutatakse ka nuuthülsse ehk siis torujuppi, kus on nuudid sees, kummaltki poolt lähevad võlliotsad sisse. Samas...olemasolev kahvel võiks ka töötada, sõltub reguleeringust - kui võllide teljed on kokju aetud, siis ei ole seal väga suurt kulumist. Määrimiseks sobib
ka niiöölda "tavott".
Tänan kõiki vastajaid! Nagu Talupoeg taluja kirjutas, on tegu vabriku tootega ja tõenäoliselt on need kahvilid üsna tsentris. Töötanud on see pukk üsna palju aastaid kombaini küljes ja kahvĺite kokkupuutupinnad on täisesti siledad. Eks igasugu hookuspookust saaks muidugi seal ette võtta, aga ega see ka lihtne ei ole. Pumbale käib kahvel nuudiga otsa ja teine kahvel takistab teda pumbaotsast ära tulemast. Võllil on aga kahvel võlliga ühes tükis ja ma ei kujuta hästi ette et sinna midagi lihtne aretada oleks...
Põhimõtteliselt võiks kõik jätta nii nagu originaalis on kui mõni minust targem mees siin ütleks, et kaks järgestikust kinnist laagrit töötavad nagu simmerlingid. Määre ju laagri seest välja ei saa, kas aga õli laagri sisse saab- selles on küsimus??? Kui nii toimiks, siis paneks mingi silikoniga laagrid paika ja kallaks sinna kambrisse natuke õli sisse. Pumbapoolell on ju tihend ja teisele poole jääks kaks kinnist laagrit...- tõenäoliselt peaks sinna siis ka rõhupunni panema.. ?

.