08-10-2014, 17:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2014, 17:51 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
nn pühapäevaautosid on juba paar. Aga ka nende puhul on loogika, et auto on tarbeese ja sõitmiseks. Sõitmiseks siis, kui tahan, mitte siis, kui ilm masinat "hellitab". Ehk siis asjad on minu teenimiseks, mitte vastupidi
vectra kerele julgen nn tava-ekspluatatsiooni puhul (st kui ei juhtu õnnetusi. Ptui-ptui-ptui!) garanteerida 5 aastat välisilmes mitteleitavat roostet ja 10 aastat metallitöö-vajaduseta (st et kui ka on mõni roostemull ja see ei häiri, siis pole vaja midagi torkida).
see pideva nelikveoga vectra on hea talveauto ning teda pruugin ikka just siis. On hea hoolimata puudulikust passiivsest turvalisusest ning möödunud sajandisse jäävatest juhtimisomadustest. Kuigi jah - kui vaadata nn unikaalsuse seisukohalt, siis siinse teema subjekti (kui erimudeli erimudeli ehk nn sportlikuma versiooni nelikveo-variant) kõrval on nt mu '66a põrnikas "ülimasslevinud". Ning 2140 mosuga pole üldse mõtet võrrelda - seda nn rämpsautot oli, on ja saab kindlasti ka tulevikus väga palju olema.
aeg-ajalt piilun mobile.de-sse ja enamasti on nii, et 110kW+ ja nelikveoga VectraA pakkumistes on null kuni paar 2000 ja ühe käe sõrmedel LET-mootoriga (XE mootori turboarendus) masinaid (mis on enamasti originaalsuse võtmes "rikutud"). Hetkel on 0tk 2000 ja 3tk LET.
samas funktsionaalselt poolt on "levinum LET" ikka parem - ülelaadimisega mootor, viiepoldisillad oma suuremate piduritega, tugevam 6-käiguline (F28) käigukast + vahekast + kardaan, salongis lisanäidikud ja lisasid rohkem. Ehk siis mu silmis on turbo-Vectra ikka eelistatum masin. Poleks sobival ajal siinse teema masin Eestis silma jäänud, oleksin ilmselt piiri tagant turboka toomist plaanima ja plaani teostama hakanud.
tegevustest: eksterjööriplastid said eile värvitud ja lakitud. Hakkan neid täna kere külge panema. Homme näeb siis päevavalguses, kas värvitöö ka kriitikat kannatab. Nagu ka kere enda puhul, leiab paarist kohast lakivoolamised - hea valguse puhul saaksin aga vast juba ilma selliste asjadeta detailid värvitud
garaazhis laiutab ka üks liivapritsis käinud põrnikapõhi, mis vihjab, et vectral ja selle osadel oleks aeg garaazhi põrandapind vabastada...
vectra kerele julgen nn tava-ekspluatatsiooni puhul (st kui ei juhtu õnnetusi. Ptui-ptui-ptui!) garanteerida 5 aastat välisilmes mitteleitavat roostet ja 10 aastat metallitöö-vajaduseta (st et kui ka on mõni roostemull ja see ei häiri, siis pole vaja midagi torkida).
see pideva nelikveoga vectra on hea talveauto ning teda pruugin ikka just siis. On hea hoolimata puudulikust passiivsest turvalisusest ning möödunud sajandisse jäävatest juhtimisomadustest. Kuigi jah - kui vaadata nn unikaalsuse seisukohalt, siis siinse teema subjekti (kui erimudeli erimudeli ehk nn sportlikuma versiooni nelikveo-variant) kõrval on nt mu '66a põrnikas "ülimasslevinud". Ning 2140 mosuga pole üldse mõtet võrrelda - seda nn rämpsautot oli, on ja saab kindlasti ka tulevikus väga palju olema.
aeg-ajalt piilun mobile.de-sse ja enamasti on nii, et 110kW+ ja nelikveoga VectraA pakkumistes on null kuni paar 2000 ja ühe käe sõrmedel LET-mootoriga (XE mootori turboarendus) masinaid (mis on enamasti originaalsuse võtmes "rikutud"). Hetkel on 0tk 2000 ja 3tk LET.
samas funktsionaalselt poolt on "levinum LET" ikka parem - ülelaadimisega mootor, viiepoldisillad oma suuremate piduritega, tugevam 6-käiguline (F28) käigukast + vahekast + kardaan, salongis lisanäidikud ja lisasid rohkem. Ehk siis mu silmis on turbo-Vectra ikka eelistatum masin. Poleks sobival ajal siinse teema masin Eestis silma jäänud, oleksin ilmselt piiri tagant turboka toomist plaanima ja plaani teostama hakanud.
tegevustest: eksterjööriplastid said eile värvitud ja lakitud. Hakkan neid täna kere külge panema. Homme näeb siis päevavalguses, kas värvitöö ka kriitikat kannatab. Nagu ka kere enda puhul, leiab paarist kohast lakivoolamised - hea valguse puhul saaksin aga vast juba ilma selliste asjadeta detailid värvitud
garaazhis laiutab ka üks liivapritsis käinud põrnikapõhi, mis vihjab, et vectral ja selle osadel oleks aeg garaazhi põrandapind vabastada...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"