10-10-2014, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 23:31 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Hääküll, loeme sellega "Naised saunas rääkisid" teema lõpetatuks...
Kes 6.2 liitirsega rohem kui mina maha sõitnud (üle 200 000km) need võivad muidugi kommenteerida niipalju kui heaks arvavad.
Aga jah, 5.9 TD cummins on tõesti hea, kuid hinnaklass hoopis teine ja meil liigub neid haruharva, mõne Dodge Rammi
pealt vb saaks. Soomes-rootsist 6.2seid saab võileivahinnaga kätte kuid 5.9 ja 6.5 on juba vähe kallimad mürakad...
5.9 liitrise ca 120kw pole ka teab mis asi, 90ndate lõpupoole pigistati juba neist 160kw välja ja hiljem isegi 180kw kuid neid ei kannata enam võrrelda...
6.2 liitrise 350Nm mulle aga meeldis, parasjagu et 3000 pöörde pealt võisid koopast valge välja lasta, nõrk koht oli pigem TH700 kast
Kes 6.2 liitirsega rohem kui mina maha sõitnud (üle 200 000km) need võivad muidugi kommenteerida niipalju kui heaks arvavad.
Aga jah, 5.9 TD cummins on tõesti hea, kuid hinnaklass hoopis teine ja meil liigub neid haruharva, mõne Dodge Rammi

5.9 liitrise ca 120kw pole ka teab mis asi, 90ndate lõpupoole pigistati juba neist 160kw välja ja hiljem isegi 180kw kuid neid ei kannata enam võrrelda...
6.2 liitrise 350Nm mulle aga meeldis, parasjagu et 3000 pöörde pealt võisid koopast valge välja lasta, nõrk koht oli pigem TH700 kast
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB