11-10-2014, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2014, 10:58 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Ei saagi nagu aru et milles asi, kellegil nagu suuremaid kokkupuuteid pole kuid kuskil oleks nagu kuuldud miskti ja nii ta läheb...
8.2 liitrise GM V8 175kw kolaka lasin ise kunagi noorena pooleks, ega sellepärast ma seda veel sitaks mootoriks ei pea, lihtsalt eks aeg sai täis ja vähe liialt piitsa antud... Alles jäi kujuteldav osa mootoriplokist ja kolm tükki väntvõlli... ei saanud isegi garaasi enam korralikku lauda sellest teha, aga sellegipooles mingeid eelarvamusi antud mootori kohta ei ole.
Haters gonna hate ning elu läheb edasi, tehakse maha ühed maailma vastupidavamad mootorid mis on olnud tootmises üle 30ne aasta ning peale foorumi täisräuskamist sõidedakse prantsuse saastaga rõõmsalt edasi...
Lähen isegi nüüd rõõmsal sammul jaapani plekikosusse ja tõmban hunniku vene rauda selga ning sõidan nägu naerul tartupoole...
8.2 liitrise GM V8 175kw kolaka lasin ise kunagi noorena pooleks, ega sellepärast ma seda veel sitaks mootoriks ei pea, lihtsalt eks aeg sai täis ja vähe liialt piitsa antud... Alles jäi kujuteldav osa mootoriplokist ja kolm tükki väntvõlli... ei saanud isegi garaasi enam korralikku lauda sellest teha, aga sellegipooles mingeid eelarvamusi antud mootori kohta ei ole.
Haters gonna hate ning elu läheb edasi, tehakse maha ühed maailma vastupidavamad mootorid mis on olnud tootmises üle 30ne aasta ning peale foorumi täisräuskamist sõidedakse prantsuse saastaga rõõmsalt edasi...

Lähen isegi nüüd rõõmsal sammul jaapani plekikosusse ja tõmban hunniku vene rauda selga ning sõidan nägu naerul tartupoole...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB