11-10-2014, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2014, 12:14 PM ja muutjaks oli iceman.)
zil-i teema on kuidagi laokile jäänud ja aktuaalsuse kaotanud, samas see esteetika vaba disaineri g-30-ne põhjale punnitatud käkk kütab kirgi . ikkagi mingi käegakatsutav objekt, missest et sõidukialgena mõtetu.
mis puutub diiselmootori üle käivase vaidlusse , siis ilmselt ühed on saanud proovida ja teised mitte , aga arvavad kõik. vändad lähevad pooleks , kuna vändajoon läheb paigast , 5,7 -l tavaline , 6,5- veeltavalisem. 6,2 võib juhtuda ,et juhtub , kuid pole reegel.
aastakümneid diiselvinkli sõbrana arvan , et vääga bro mootor , ja kui cumminsit poleks , siis polekski millegiga võrrelda. kasutuskõlblikuid diisel konesid ongi väga vähe .
6,2 on hea pick up-i vahel ja hea van-i vahel , kui pole vaja mootorikallal käia.
kipub nii olema , et ka suurel tootjal õnnestuvad vähesed asjad, kui gm on minujaoks listis , siis mopar ja ford , ei ole seda mitte . no hemi jääb sinna cumminsi katekooriasse hinnapoolest, hind lihtsalt on selline . kuid mingit v6-te kül isegi vaenlasele ei soovitaks, olgu või GM .
mis puutub diiselmootori üle käivase vaidlusse , siis ilmselt ühed on saanud proovida ja teised mitte , aga arvavad kõik. vändad lähevad pooleks , kuna vändajoon läheb paigast , 5,7 -l tavaline , 6,5- veeltavalisem. 6,2 võib juhtuda ,et juhtub , kuid pole reegel.
aastakümneid diiselvinkli sõbrana arvan , et vääga bro mootor , ja kui cumminsit poleks , siis polekski millegiga võrrelda. kasutuskõlblikuid diisel konesid ongi väga vähe .
6,2 on hea pick up-i vahel ja hea van-i vahel , kui pole vaja mootorikallal käia.
kipub nii olema , et ka suurel tootjal õnnestuvad vähesed asjad, kui gm on minujaoks listis , siis mopar ja ford , ei ole seda mitte . no hemi jääb sinna cumminsi katekooriasse hinnapoolest, hind lihtsalt on selline . kuid mingit v6-te kül isegi vaenlasele ei soovitaks, olgu või GM .