13-10-2014, 22:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2014, 22:36 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Vastaks vahepeal mõnele foorumiväliselt esitatud küsimusele. Et miks ma selliseid masinaid üksikkorras valmistatud sõidukina arvele ei võta. Ega siin muud keerulist polegi kui (Auto, mootorratta, mopeedi ja nende haagiste tüübikinnituse, üksiksõiduki kinnituse ja ümberehituse tingimused, nõuded ja kord[sup] ) paragrahv &9 mille kohaselt:[/sup]
[sup]* Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest[/sup]
*Üksikkorras valmistatud M ja N kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam, seega Zil kabiin ja mõne teise sõiduki raam ei lähe kohe mitte...
Aga ümberehitusena on selline variant täiesti mõeldav, pidurisüsteemi ja rooliosa muutmata jätmine lihtsustab samuti asja tunduvalt, sest : Pidurisüsteemi või juhtimisseadmete ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja, kes peab kinnitama, et tema poolt ümberehitatud sõiduk vastab kehtivatele nõuetele.
Samuti on lahtine veel küsimus et kas ametnikud soovivad siis valmistaja tehase kinnitust või mitte: Enne sõiduki ümberehitamist võib Maanteeamet nõuda ümberehitajalt sõiduki valmistajatehase sellekohast luba ja ka valmistajatehase firmamärgi kasutamise nõusolekut.
[sup]* Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest[/sup]
*Üksikkorras valmistatud M ja N kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam, seega Zil kabiin ja mõne teise sõiduki raam ei lähe kohe mitte...
Aga ümberehitusena on selline variant täiesti mõeldav, pidurisüsteemi ja rooliosa muutmata jätmine lihtsustab samuti asja tunduvalt, sest : Pidurisüsteemi või juhtimisseadmete ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema ametlik esindaja, kes peab kinnitama, et tema poolt ümberehitatud sõiduk vastab kehtivatele nõuetele.
Samuti on lahtine veel küsimus et kas ametnikud soovivad siis valmistaja tehase kinnitust või mitte: Enne sõiduki ümberehitamist võib Maanteeamet nõuda ümberehitajalt sõiduki valmistajatehase sellekohast luba ja ka valmistajatehase firmamärgi kasutamise nõusolekut.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB