14-10-2014, 22:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2014, 22:12 PM ja muutjaks oli maitus.)
Metsakohin, olen sinuga täiesti nõus, et rakuskese võib paigast ära olla. Nendel piltidel, mis sa siia üles panid, ja millest mulle esimene ka omale silma jäi oma puhta tööga, on enamjagu kõigil peal UD mootorid. Minul aga Fordi 1.6 D - kuhu sa ta ikka pistad.. ei ole lihtsalt võimalik tagasillale lähemale nihutada. Reduktor on niigi otse käigukasti otsas kinni ja nojah- kardaani oleks saanud ehk 5cm lühema teha- aga see vast oluliselt midagi muutnud ei oleks.
Selle puuduse vastu, ma loodan, aitavad siiski seal taga see tankiplaat
, veel paksemast plaadist aiste toed mis plaadi külge altpoolt keevitatud, Jumz- i täiskomplektne rippsüsteem, kaasaarvatud silinder ja aisad- viimased siiski natuke lühemaks tehtud. Ka tagasild koos ratastega ise on esisillaga võrreldes ikka kolm korda kindlasti raskem ja raami raskuskese jääb ka tahapoole, sest raami eesosa on kitsaks tehtud. Ka ulatuvad käigukast ja reduktor keskkohast tahapoole ja eissillaga kohakuti on ainult mootori esimene ots. Lisaks kaalub ka tool veel omajagu, annab lausa tõsta teist... ja hüdrojagaja ka, jvv vahele käiv käigukast, üsna tummised poritiivad, aku ja õlipaak samuti- ja ise istun veel sellele kupatusel oma 96 kg-a otsa ka
. Nii lahmides arvutades, arvan, et tagarataste alla võib koos minuga jääda koormust oma 700 kg. Aga eks etteotsa tuleb muidugi ka veel vidinaid juurde- nagu mootorikate, jahutusradikas, roolisilinder ja hüdropump koss pukaga- need on aga suht kerged asjad.
Nii, et kui tahab maa-alla minna, siis läheb kogu täiega
Selle puuduse vastu, ma loodan, aitavad siiski seal taga see tankiplaat


Nii, et kui tahab maa-alla minna, siis läheb kogu täiega
