15-10-2014, 08:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2014, 08:23 AM ja muutjaks oli maitus.)
(14-10-2014, 23:45 PM)Tift Kirjutas: Mina olen natuke Martat lähemalt näinud, see oli siis, kui masin veel juppide hunnikut meenutas... Aga juba siis sain aimu kui suur Marta tulla võib ja kui raskeks ta kujuneb. Seepärast võin kerge südamega öelda, et see esisild kannab kenasti Marta esiosa ja tagaots sellele laskuvat koormust. Ja isand maitus võib omale nooriku ka kõrvale lusti sõitma võtta! Mis silinder rippsüsteemi liigutama hakkab?
Noojah...sul oli seda Marta suurust väga kerge ette kujutada veel ühel põhjusel ..
. Selle tagaotsa kandevõime kohta olen aga kuulnud, et Multicari kastikale laoti rahulikult 2 tonni peale + auto enda kaal ja ei juhtunud midagi. Selle nooriku sõidutamise kohta oli aga kunagi fb-s hea pilt, kus ühe moodsa traktori otsas, igas võimalikus kohas, istus terve kari bikiinides naisi, ja pildil oli pealkiri: "Mis juhtus siis kui naised avastasid, et traktor maksab 5 BMW hinda". Marta annab ehk ainult ühe vana ja äratrööbatud Bemmi väärtuse välja
, seega naiste seas sellega vast eriti laineid ei löö
. Pealegi, selline naine kes väga maale kipuks, tundub olevat veelsuurem defitsiit kui see 53-e käimakasti väljavõte kardaanile, mida ma tikutulega taga otsin, sest kui ma sama innukalt naist otsiksin, siis vast oleksin juba ammu leidnud
!Rippsüsteemi hakkab liigutama Jumzi originaalsilinder. On jah jurkas, aga mahub istme kõrvale ilusti horisontaalselt ära. Pealegi peaks minu loogika järgi olema ka nii, et mida suurem on hürdosilindri kolvi pindala, seda kergem on hüdropumbal ka seda suruda. No natuke aeglane võib aga jääda küll selle Nš10 -ne 20-ne liitriga minutis- või ei ole aeglane ??? Kui palju on Jumzi h-pumba normaalne pöörlemiskiirus- sel peaks Nš32 peal olema ?
