16-10-2014, 08:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2014, 08:53 AM ja muutjaks oli Basilio.)
(16-10-2014, 07:16 AM)maitus Kirjutas: Kuigi paak tuleb mootorile väga lähedale, on sellel mõttel jumet . Siit aga ka järgmine loll küsimus: kas selline mootor imeb kütuse ise üles või peab ka paagis kütusepump olema?Targemad võivad mind parandada, aga kas ei ole nii, et külili olev kõrgsurvepump on iseõhutuv ja saab paagist ise kütte kätte? Püstine aga vajab etteandepumpa ja õhutamist. Oma vähestest kogemustest olen igatahes nii aru saanud. Minu esimene diisel oli Opeli diisliga Bedford ja teine ning kolmas on olnud Audid.
Bedfordil oli püstine KSP ja selle õhutamine oli paras n***s. Kui etteandepumba klapid enam hästi ei pidanud, polnud suuremat abi ka eespool soovitatud eraldiasetsevast käsipumbast, mis ei olegi päris pump. Tal omal ei ole nimelt klappe ja kasutab etteandepumba omi. Vähemalt sellel mida mina kasutasin, ei olnud. Kui õhk oli sees, osutus see käsipump üsna kasutuks. Käsipump on muidu väga hea asi, aga tal peaksid endal klapid olema ning pidamine nii hea, et toimib ka õhuga.
Audil on iseõhutuv KSP mis tõmbab ise kütet üles ja nii kaua kui paagist vähegi kütet peale tuleb, on elu lill. Filtri vahetusel tuleb vaid uus filter enne paigaldamist kütet täis valada, et liiga suurt õhumulli süsteemi ei jääks. Ei mingit muret.
Filtri kohta olid kõik head soovitused juba ära. Filtri kaane järele võiks lammaris ringi vaadata. Peale sobivuse võiks huvi tunda ka elemendi saadavuse ja hinna kohta.
Idee kasutada voolikututsidega filtrit on ka väga hea, pole ise sellist näinudki. Küssa on minu jaoks vaid hinnas, sest see tuleb umbe minnes kogu täiega ära vahetada. Aga kui töötunde koguneb vähe ja filtrit hakkad vahetama harva, pole vast tähtsust.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.