17-10-2014, 23:30 PM
Mulle gaz ralli meeldib, parajalt taskukohane ning sõidavad mehed, suvalisi töllmokkasid ja lödipükse gaz'i roolist naljalt ei leia. Selleks et gaazikuga rallit sõita peab samas vist kergelt segane olema, masohistlikud kalduvused tulevad kindlasti kasuks... ![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Ise avastasin veokaralli alles hiljuti, nüüd olen hakanud vaikselt esimesi kiiremaid tegema ja asi meeldib üha enam, masinaid on juba reast õige mitmeid ja eks vaatab mis tulevik toob, võibolla peab kunagi ka liituma ja teistega hakkama võidu sõitma... esialgu sõidan paar aastat niisama omalõbuks ja proovin erinevaid variante.
Mõned siin vist juba teavad minu erinevatest mootorikatsetusetest ja testsõitudest, aga igatahes gaz mootoril on turbo ja NOS'i jaoks ressurssi piisavalt, tasakaalustatud vänt ja kepsud ning elektrilised õlipumbad teevad imet... Kui selline omalooming oleks ka krossis lubatud siis ei pühiks veokameeste näolt isegi kojamees naeratust maha... Samas võiks ka sama litraasiga (kuni 3.5l näiteks) diiselmootoriga veokate arvestus olla, isiklikult näeks sellisel suunal rohkem potsensiaali kui vene bensiinimootori tühjaks pigistamisel.
Veokaralli on igatahes igati kaasakiskuv ala ning austajaid leidub sellele õnneks piisavalt, mille üle on mul muidugi siiralt hea meel.
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Ise avastasin veokaralli alles hiljuti, nüüd olen hakanud vaikselt esimesi kiiremaid tegema ja asi meeldib üha enam, masinaid on juba reast õige mitmeid ja eks vaatab mis tulevik toob, võibolla peab kunagi ka liituma ja teistega hakkama võidu sõitma... esialgu sõidan paar aastat niisama omalõbuks ja proovin erinevaid variante.
Mõned siin vist juba teavad minu erinevatest mootorikatsetusetest ja testsõitudest, aga igatahes gaz mootoril on turbo ja NOS'i jaoks ressurssi piisavalt, tasakaalustatud vänt ja kepsud ning elektrilised õlipumbad teevad imet... Kui selline omalooming oleks ka krossis lubatud siis ei pühiks veokameeste näolt isegi kojamees naeratust maha... Samas võiks ka sama litraasiga (kuni 3.5l näiteks) diiselmootoriga veokate arvestus olla, isiklikult näeks sellisel suunal rohkem potsensiaali kui vene bensiinimootori tühjaks pigistamisel.
Veokaralli on igatahes igati kaasakiskuv ala ning austajaid leidub sellele õnneks piisavalt, mille üle on mul muidugi siiralt hea meel.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB