18-10-2014, 08:53 AM
(18-10-2014, 08:17 AM)maitus Kirjutas: 1. See mootori alus peaks vist originaalis Escort olema ikkagi . Nii, et jällegi tänu Hr Tiftile nii filter kui kraan olemas !1. Ok, Escort siis Escort. Peace!
2. Kui mõnel on pakkuda mõni latern või paar, mille poritiiva külge tahapoole valgustama saab panna, siis oleksin väga tänulik.
3. Eks kogu juhtmestik ja üldse elektrivärk on ka puudu, ja aimu sellest ka väga ei ole. Sellel teemal küsiks ka kohe, et kas iga 12 V kell ja andur kõlbavad omavehel kokku panna,
2. Krt, ma`i tea, mul on ka kaks ümmargust laternjat olemas kastis .. Korpus on küll plastmassist... aga ümarad. Täiesti uued, aga neid, armas söber, päris ilma ei saa .
3. Juhtmestik peaks olema võimalikult lihtne, kaitsmerida võiks ikkagi olla, kuid iga lüliti ja selle taga oleva tarbija vahele ei ole mõtet releesid toppima hakata,
Nii-nimetatud "mass-lüliti"-st rääkides - soovitan selle paigutada pluss -ahelasse. Välja lüllates saad olla kindel, et kuskilt juhuslikult midagi kärssama ei lähe või ise midagi lühisesse ei lase.
Näidikute paneel on hea hankida ühe massina pealt komplekt. Kui seda võimalust ei ole, siis on hea, kui näidikud on ühe tootja omad. Kütusenäidikuga on selline asi, et mõnedel on andur torus (suuremad masinad-traktorid, veoautod), teistel on poognaga. Vastavalt sellele on ka näidik.
Võib muretseda ka näiteks vene omad... sul oli üks 53 põõsa all, on selle näidikute paneel alles? Kas sellelt nüüd kõike vaja võtta on, kuid osaliselt saaks kasutada küll. Õlirõhu andur võiks olla mehhaaniline - võid olla igas asendis kindel, et kas rõhku on või jällegi mitte ja saad jälgida seda mootori erinevatel temperatuuridel.
Jahutusvedeliku temperatuur, õlirõhk, laadimistuluke või ampermeeter, midagi väga erilist rohkem polegi nagu tarvis. Kütusenäidik.....? Oma asi. Parim on paagi seinas asuv klaas - seda kasutatakse tavaliselt hüdropaakide juures, aga miks mitte ka kütusepaagil. Mida vähem elektrit on, seda vähem hiljem jama.