19-10-2014, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2014, 10:58 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(18-10-2014, 00:08 AM)krossifänn Kirjutas: Respect ksf.mlsluik aga miks just rally mitte kross ??? Hea mootor,tehnilised lahendused ja piloot muidugi on mõlemas alas tähtsad.
Rallis sõidad võidu kellaga aga krossis konkurendiga ning ühisstardist.Kross on huvitavam nii pealtvaatajale kui sõitjale endale kui silmside konkurendiga.
Kross võib rahvale huvitav küll tunduda kuid mul isiklikult on natuke kahju vaadata kuidas mõttetult masinaid lõhutakse, seega minupuhul jääb see variant ära. Romurallidel osalen ikka aga seda vastavate sõidukitega, kui oled ikka enda võistlusmasinasse mitmeid ja mitmeid tuhandeid hakkama pannud siis kohe mitte ei taha seda sihilikult kõveraks sõita.
Hetkel on üks 52 üle millest võiks muidugi krossi suunitlusega masina teha, selge on see et sama masinaga rallit ei sõida. Siinkohal tuleb teha valik ning suure tõenäosusega langeb see ralli kasuks.
Aga muidu on veokaralli midagi omamoodi erilist, järgnevas videos on kõik seda ala iseloomustav kuldsete sõnadega ära öeldud. Seda lihtsalt peab ise proovima, ja need kes on proovinud need naljalt enam ära ei lähe, ehk lepavõsa tanki ei peata!
Saaremaal on tugevad kivid...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB